Gå til innhold

jeg synes det er flaut når..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter på jobb og noen går forbi og sier hallo og jeg ikke har brukt stemmen på timesvis slik at når jeg svarer blir det et lavt, nesten ikke hørbart, hvesende, gurglende hallo tilbake. Som om at jeg har tørka inn og rusta fast som et gammelt svisketryne. Når det er et hallo i forbifarten så kan jeg jo ikke brøle til denne personen at han/hun skal komme tilbake for å forklare meg, eller si at vi må ta det på nytt osv. Haha!

Anonymous poster hash: 45523...bd3

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Prøv å synge og nynne litt mens du jobber, så er du varm i trøya og kan svare et klokkeklart ,Hei!"

Skrevet

Det er en virkelighet jeg ikke kjenner til, så mye som jeg snakket til meg selv. Anbefales.

Skrevet

Haha kjenner igjen problemet. Her om dagen måtte jeg gå innom en helt ny leder på jobb å fortelle at jeg hadde prøvd å svare han, det kom bare ingen lyd ut...

Skrevet

Ha ha - kjenner meg igjen...  :tongue:

Anonymous poster hash: 39780...ea9
Skrevet

Jeg sitter på jobb og noen går forbi og sier hallo og jeg ikke har brukt stemmen på timesvis slik at når jeg svarer blir det et lavt, nesten ikke hørbart, hvesende, gurglende hallo tilbake. Som om at jeg har tørka inn og rusta fast som et gammelt svisketryne. Når det er et hallo i forbifarten så kan jeg jo ikke brøle til denne personen at han/hun skal komme tilbake for å forklare meg, eller si at vi må ta det på nytt osv. Haha!

Anonymous poster hash: 45523...bd3

Ha ha :legrine:  Akkurat sånn har jeg det også! Jeg mister på en måte stemmen veldig fort, om jeg ikke drikker vann, kremter eller rett og slett bruker den. Føler meg så tett når jeg nærmest freser et lavt hallo når folk hilser sånn i forbifarten. Noen ganger kommer det ikke lyd en gang, så det ser ut som at jeg bare mimer "hallo". Hver gang irriterer jeg meg over meg selv etterpå :P

Anonymous poster hash: 0c78d...74b

Skrevet

Så fredelig dere har det på jobb, som kan sitte konsentrert i stillhet så lenge at stemmen tørker ut. Her sitter vi tett i tett, i et bråkete landskap, blir avbrutt av spørsmål og smådrøftinger til stadighet, og har kalenderen så overfylt med avtaler at jeg aldri har tid til å finne roen ved pulten min lenge nok til å miste stemmen ;)

Anonymous poster hash: 235a3...aac

Skrevet

Det er en virkelighet jeg ikke kjenner til, så mye som jeg snakket til meg selv. Anbefales.

Samme her😁
Skrevet

Heldiggris, jeg må snakke non stop i min jobb, blir sliten og hes av det.

Anonymous poster hash: c2017...cc4

Skrevet

Klistre på smilet og vinken i stedet da.

Anonymous poster hash: add43...22e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...