Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Er det lov å studere mens man er delvis sykemeldt? Noen som vet? Anonymous poster hash: 37c86...95d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Bare hvis sykmeldingen din nedjusteres tilsvarende som studiebelastningen din. Jeg måtte droppe mine deltidsstudier da jeg ble delvis sykmeldt pga graviditet (jobbet 100%, hadde 50% studier ved siden av). Dvs. hvis jeg skulle studert 50%, måtte min sykmelding blitt nedjustert til 50%. Anonymous poster hash: a0c58...3ef
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Hvis jobben din er av en slik art at du ikke kan klare den på grun av sykdom, men at du kan klare studier (for eksempel pga at jobben er fysisk krevende mens studiene er stillesittende) kan du bli sykmeldt bare fra jobben. Om det er totalbelastningen du ikke klarer kan så vidt jeg vet arbeidsgiver kreve at jobben prioriteres. Anonymous poster hash: 802d8...2a3
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Jeg snakket med nav, og kunne bli fullt sykmeldt selv om jeg var deltidsstudent, kunne til og med ta eksamen, så det var ikke noe problem. Anonymous poster hash: 3bb27...6ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå