Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Hei, jeg har et gavekort som utløper før termin. Er nå i uke 20, og er relativt stor. Likevel ikke større enn at det går greit å ligge på magen en stund. Er det slik at jeg kan benytte timen nå, dersom jeg selv føler det ok, eller bør jeg unngå å ligge på magen 30-45 min? Tilgi meg om det er et dumt spørsmål, men alt man skal lure på... Anonymous poster hash: c62ea...837
Gjest ronja røverdatter Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Snakk med salongen der du har fått gavekortet. De kan sikkert tilrettelegge for at du ikke trenger å ligger for lenge på magen, ev. kan du ligge på siden.
Mie93 Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Er mange salonger som tilbyr gravid-massasje også, så kanskje de har mulighet til å kombinere det? :-)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Takk for svar Jeg glemte å presisere at jeg garantert hadde fått utsettelse på gavekortet om jeg hadde villet. De er utrolig greie på det, å jeg er for stamkunde å regne Men jeg ønsker denne timen. Det hadde gjort så godt nå! Det skade ikke babyen å ligge på magen om det føles ok, håper jeg? Jeg nevner det for de ved bestilling, at litt tilrettelegging kanskje må til Anonymous poster hash: c62ea...837
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 Jeg var en gang på et spa i Stockholm mens jeg var gravid og der hadde de en sånn spesiell pute med hull til magen som jeg lå på. Det var sååå syyykt behagelig! Nesten bedre enn hele massasjen bare å få ligge sånn på magen med magen nedi det hullet og ikke kjenne vekten av den.. Senere i svangerskapet, da jeg var hjemme i Norge, ringte jeg til ulike spa her hjemme og spurte om de hadde sånn pute siden de tilbød gravide-massasje. Men det var det ingen som hadde og de sa bare at de foretok den massasjen mens man lå på siden. Det syntes jeg ikke hørtes så behagelig ut så det gadd jeg ikke. Jeg tok en fotbehandling og fotmassasje i stedet. Så enten kan det være de har en sånn pute, ellers tar de det mens du ligger på siden. 😊 Anonymous poster hash: 63f27...d68
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Jeg var en gang på et spa i Stockholm mens jeg var gravid og der hadde de en sånn spesiell pute med hull til magen som jeg lå på. Det var sååå syyykt behagelig! Nesten bedre enn hele massasjen bare å få ligge sånn på magen med magen nedi det hullet og ikke kjenne vekten av den.. Senere i svangerskapet, da jeg var hjemme i Norge, ringte jeg til ulike spa her hjemme og spurte om de hadde sånn pute siden de tilbød gravide-massasje. Men det var det ingen som hadde og de sa bare at de foretok den massasjen mens man lå på siden. Det syntes jeg ikke hørtes så behagelig ut så det gadd jeg ikke. Jeg tok en fotbehandling og fotmassasje i stedet. Så enten kan det være de har en sånn pute, ellers tar de det mens du ligger på siden. Anonymous poster hash: 63f27...d68 Hvilke spa var dette? Skal til Stockholm i april og hadde håpet å finne noe slikt. Anonymous poster hash: b240d...a12
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #7 Skrevet 5. mars 2015 Jeg var en gang på et spa i Stockholm mens jeg var gravid og der hadde de en sånn spesiell pute med hull til magen som jeg lå på. Det var sååå syyykt behagelig! Nesten bedre enn hele massasjen bare å få ligge sånn på magen med magen nedi det hullet og ikke kjenne vekten av den.. Senere i svangerskapet, da jeg var hjemme i Norge, ringte jeg til ulike spa her hjemme og spurte om de hadde sånn pute siden de tilbød gravide-massasje. Men det var det ingen som hadde og de sa bare at de foretok den massasjen mens man lå på siden. Det syntes jeg ikke hørtes så behagelig ut så det gadd jeg ikke. Jeg tok en fotbehandling og fotmassasje i stedet. Så enten kan det være de har en sånn pute, ellers tar de det mens du ligger på siden. Anonymous poster hash: 63f27...d68 Hvilke spa var dette? Skal til Stockholm i april og hadde håpet å finne noe slikt. Anonymous poster hash: b240d...a12 Å nå husker jeg ikke hva det het..! Men det var et flott spa på hotellet vi bodde på (spaet var åpent for andre også) - jeg skal høre med de jeg reiste med hva hotellet het så skal jeg skrive det her 😊 Anonymous poster hash: 63f27...d68
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #8 Skrevet 5. mars 2015 Jeg var en gang på et spa i Stockholm mens jeg var gravid og der hadde de en sånn spesiell pute med hull til magen som jeg lå på. Det var sååå syyykt behagelig! Nesten bedre enn hele massasjen bare å få ligge sånn på magen med magen nedi det hullet og ikke kjenne vekten av den.. Senere i svangerskapet, da jeg var hjemme i Norge, ringte jeg til ulike spa her hjemme og spurte om de hadde sånn pute siden de tilbød gravide-massasje. Men det var det ingen som hadde og de sa bare at de foretok den massasjen mens man lå på siden. Det syntes jeg ikke hørtes så behagelig ut så det gadd jeg ikke. Jeg tok en fotbehandling og fotmassasje i stedet. Så enten kan det være de har en sånn pute, ellers tar de det mens du ligger på siden. Anonymous poster hash: 63f27...d68 Hvilke spa var dette? Skal til Stockholm i april og hadde håpet å finne noe slikt. Anonymous poster hash: b240d...a12 Å nå husker jeg ikke hva det het..! Men det var et flott spa på hotellet vi bodde på (spaet var åpent for andre også) - jeg skal høre med de jeg reiste med hva hotellet het så skal jeg skrive det her Anonymous poster hash: 63f27...d68 Gjør det Anonymous poster hash: b240d...a12
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #9 Skrevet 5. mars 2015 Jeg var en gang på et spa i Stockholm mens jeg var gravid og der hadde de en sånn spesiell pute med hull til magen som jeg lå på. Det var sååå syyykt behagelig! Nesten bedre enn hele massasjen bare å få ligge sånn på magen med magen nedi det hullet og ikke kjenne vekten av den.. Senere i svangerskapet, da jeg var hjemme i Norge, ringte jeg til ulike spa her hjemme og spurte om de hadde sånn pute siden de tilbød gravide-massasje. Men det var det ingen som hadde og de sa bare at de foretok den massasjen mens man lå på siden. Det syntes jeg ikke hørtes så behagelig ut så det gadd jeg ikke. Jeg tok en fotbehandling og fotmassasje i stedet. Så enten kan det være de har en sånn pute, ellers tar de det mens du ligger på siden. Anonymous poster hash: 63f27...d68 Hvilke spa var dette? Skal til Stockholm i april og hadde håpet å finne noe slikt. Anonymous poster hash: b240d...a12 Å nå husker jeg ikke hva det het..! Men det var et flott spa på hotellet vi bodde på (spaet var åpent for andre også) - jeg skal høre med de jeg reiste med hva hotellet het så skal jeg skrive det her Anonymous poster hash: 63f27...d68 Gjør det Anonymous poster hash: b240d...a12 Nå husket jeg det! Hotellet het Elite Hotel Marina Tower - spaet heter Sturebadet 😊 http://marinatower.sturebadet.se Det er liksom ikke midt i sentrum, men det var veldig enkelt og greit å ta en sånn liten båt til og fra sentrum. Eller taxi da, men båt var jo litt kjekt. 😊 Anbefales! Både hotellet og spaet 😊 Anonymous poster hash: 63f27...d68
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #10 Skrevet 5. mars 2015 Jeg var en gang på et spa i Stockholm mens jeg var gravid og der hadde de en sånn spesiell pute med hull til magen som jeg lå på. Det var sååå syyykt behagelig! Nesten bedre enn hele massasjen bare å få ligge sånn på magen med magen nedi det hullet og ikke kjenne vekten av den.. Senere i svangerskapet, da jeg var hjemme i Norge, ringte jeg til ulike spa her hjemme og spurte om de hadde sånn pute siden de tilbød gravide-massasje. Men det var det ingen som hadde og de sa bare at de foretok den massasjen mens man lå på siden. Det syntes jeg ikke hørtes så behagelig ut så det gadd jeg ikke. Jeg tok en fotbehandling og fotmassasje i stedet. Så enten kan det være de har en sånn pute, ellers tar de det mens du ligger på siden. Anonymous poster hash: 63f27...d68 Hvilke spa var dette? Skal til Stockholm i april og hadde håpet å finne noe slikt. Anonymous poster hash: b240d...a12 Å nå husker jeg ikke hva det het..! Men det var et flott spa på hotellet vi bodde på (spaet var åpent for andre også) - jeg skal høre med de jeg reiste med hva hotellet het så skal jeg skrive det her Anonymous poster hash: 63f27...d68 Gjør det Anonymous poster hash: b240d...a12 Nå husket jeg det! Hotellet het Elite Hotel Marina Tower - spaet heter Sturebadet http://marinatower.sturebadet.se Det er liksom ikke midt i sentrum, men det var veldig enkelt og greit å ta en sånn liten båt til og fra sentrum. Eller taxi da, men båt var jo litt kjekt. Anbefales! Både hotellet og spaet Anonymous poster hash: 63f27...d68 Tusen takk Anonymous poster hash: b240d...a12
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #11 Skrevet 6. mars 2015 I uke 20 ville jeg ikke lagt på magen så lenge, nei. Jeg ble avvist av salonger i graviditeten fordi de ikke ville at jeg skulle ligge på magen. Ble fotmassasje istedet! Anonymous poster hash: 5c83b...ec9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå