Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 når han nekter å ta sin del av husarbeidet? Jeg er 35 uker på veg, og mannen gjør ikke en dritt hjemme. Jeg har sagt at jeg trenger hjelp med dette og dette, han gidder ikke å gjøre noe som helst. Jeg sliter med bekkenet og hver eneste støvsuging, skift av sengetøy osv er tortur. Anonymous poster hash: 1a591...2ea
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Ja, herlighet, det synes jeg bør være greit! La han få en egen skittentøyskurv og ikke rør den! Anonymous poster hash: 319b0...6a2
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Det er greit, absolutt. Foreslår i tillegg en voksen og sivilisert samtale hvor du opplyser mannen om hva som kreves i en husholdning. Be ham foreslå hvordan dere skal dele arbeidsoppgavene mellom dere på en rettferdig måte, hvor han tar hensyn til at du bærer frem barnet hans! Anonymous poster hash: 88111...c15
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Jeg ville slutta å gjøre noe som helst. Gåt ut i husarbeidstreik og gitt klar beskjed om at jeg fra nå av ville gjøre akkurat like lite som ham. Så fikk vi se hva som skjedde. Anonymous poster hash: 314d9...102
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har ikke vasket et plagg siden jeg var 10 uker på vei. Jeg er veldig sliten i dette svangerskapet og dette tar mannen seg av. Han kommenterer det aldri at det bare er han som vasker klær nå. Anonymous poster hash: 26da5...3a4
Gjest Antarctica Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Go girl! Ikke gjør noe som helst som du ikke selv har direkte bruk for.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #7 Skrevet 5. mars 2015 Gi ham valget mellom å ta ansvar eller begynne å betale bidrag.... Anonymous poster hash: e5563...d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå