Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Hvis jeg har slått et nummer, men kutter forbindelsen før det begynner å ringe, vil mottaker da få ubesvart anrop på sin telefon? Den utgående "samtalen" er lagret i min telefonlogg, men hva med mottakers? Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 773a6...af7
sug lut Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Det kan godt hende. Det du hører tilsvarer ikke det mottaker hører, det er derfor det er mulig for den du ringer å svare "før det har begynt å ringe" noen ganger, det har nemlig ringt i hans ende.
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Hvis jeg har slått et nummer, men kutter forbindelsen før det begynner å ringe, vil mottaker da få ubesvart anrop på sin telefon? Den utgående "samtalen" er lagret i min telefonlogg, men hva med mottakers? Tusen takk for svar!Anonymous poster hash: 773a6...af7 Ikke hvis du kutter umiddelbart. Har selv testet det ut flere ganger og det har aldri ringt hos dem vi har testet på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå