Gå til innhold

Vite kjønnet på forhånd


Allecra

Anbefalte innlegg

Vil dere få vite kjønnet på babyen før fødsel? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg får overraskende mange spørsmål om vi vil vite det.

 

Forstår veldig godt at det må være moro og spennende å ikke vite det på forhånd! Men for meg er det uaktuelt. Jeg er altfor nysgjerrig! Det spiller absolutt ingen rolle hva det er, hadde jeg måttet trykket på en knapp og velge hadde det nok blitt elle melle.. Både jente og gutt er topp, og begge kjønnene har sine fantastiske sider. Men å kunne si han eller hun, og begynne å se for seg litt mer barnet som skal komme, gjør det enda mer virkelig og nært for oss. Dessuten blir det lettere å bestemme seg for navn, synes jeg. Og det er ikke så mye fint av helt nøytrale klær (selv om jeg ikke vil at alt skal være rosa eller blått). Jeg synes uansett det blir spennende nok å få møte den lille for første gang, så det er ikke så viktig for meg med mer spenning den dagen.

 

Gleder meg så til å få vite, jeg! Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi fikk vite det i dag :) ble en gutt, mannen ble sååå glad! han har sakt fra dag 1 at det var gutt. jeg ble mest glad når ultralyd teknikeren(?) sa at han var frisk å fin :D + at jeg ble satt fram 2 uker. det er alltid fint ;) gutt eller jente jeg vill bare ha en frisk å glad unge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil så veldig vite.Var på ul denne uken var da 13+2. Hadde håpet å få vite da, men hun greide desverre ikke se det. Hadde tenkt å vente til oul, men har ikke fått før jeg er 20+2 så vet ikke om vi greier vente så lenge😜 Jeg er så alt for nysgjerrig av meg. Nå som formen begynner å bli bra og heller ikke merker noe liv så føler jeg alt blir litt uvirkelig. Tenker det kan føles litt mer virkelig når vi vet hva det er der inne 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil vite og etter ul i dag vet vi med 90 % sikkerhet at det er en lillesøster.

 

Men sier som trådstarter, hadde jeg fått velge hadde blitt ellemelle. Kjønn spiller ingen rolle, men er veldig veldig nysgjerrig av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville vite sist, og for den saks skyld nå også. Da er det så mye enklere å handle inn klær og utstyr. Mindre stress å handle inn før babyen blir født, og så er det jo så veldig spennende!

 

Var på ultralyd for en ukes tid siden, var da bare nesten 12 uker. Likevel kunne hun se at det mest sannsynlig var en liten jente der inne. :) Da ser det ut til å bli to jenter på oss! Men venter med shopping til etter ordinær ultralyd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...