Gå til innhold

Jeg får aldri orgasme med mannen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er absolutt ikke fordi han ikke prøver eller gjør det feil! Det er meg det er noe feil med.. Jeg får lett orgasme på egenhånd, men når jeg nærmer meg orgasmen sammen med mannen er det akkurat som om jeg "skrur av"!? Jeg kjenner jo at den er rett rundt hjørnet, men så stopper jeg ham.. Hvorfor gjør jeg det?

Skulle gjerne fått noen råd og tips om hvordan jeg kan få det til å gå også sammen med mannen.

Jeg har ikke lav selvtillit og jeg elsker sex, så det ligger ikke der heller..

Anonymous poster hash: 032a9...491

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her får jeg heller ikke orgasme med mannen, men det er fordi han ikke gidder noe annet enn lett fikling på klitoris i 1 minutt og ut-og-inn. Oppnår orgasme alene innen 5 minutter uten problemer.

Anonymous poster hash: fa4ff...235
Skrevet

Kan det være at du er redd for å miste kontrollen over deg selv? Man må jo bare slippe all kontroll hvis man vil ha orgasme, legge alt annet til side.

Kanskje du har vært vant med å alltid ha kontroll på deg selv, så du sliter med å slippe siste rest?

Bare en teori ;)

Hva tror du selv, hva føler du idet du føler du må stoppe ham?

Anonymous poster hash: ea0ba...c68
Skrevet

Her får jeg heller ikke orgasme med mannen, men det er fordi han ikke gidder noe annet enn lett fikling på klitoris i 1 minutt og ut-og-inn. Oppnår orgasme alene innen 5 minutter uten problemer. Anonymous poster hash: fa4ff...235

og du gir ikke beskjed om dette eller? Hadde blitt pittelite om det gjaldt meg!

Anonymous poster hash: 6508a...e13

Skrevet

Her får jeg heller ikke orgasme med mannen, men det er fordi han ikke gidder noe annet enn lett fikling på klitoris i 1 minutt og ut-og-inn. Oppnår orgasme alene innen 5 minutter uten problemer. Anonymous poster hash: fa4ff...235

og du gir ikke beskjed om dette eller? Hadde blitt pittelite om det gjaldt meg!Anonymous poster hash: 6508a...e13
pittelite sur ja ;)

Anonymous poster hash: 6508a...e13

Skrevet

Kan det være at du er redd for å miste kontrollen over deg selv? Man må jo bare slippe all kontroll hvis man vil ha orgasme, legge alt annet til side.

Kanskje du har vært vant med å alltid ha kontroll på deg selv, så du sliter med å slippe siste rest?

Bare en teori ;)

Hva tror du selv, hva føler du idet du føler du må stoppe ham?

Anonymous poster hash: ea0ba...c68

Hmm, der tror jeg du sier noe! Jeg ble seksuelt misbrukt da jeg var lita..kanskje det har med det å gjøre? At jeg sliter med å "gi meg selv" til noen sånn? Har aldri tenkt på det sånn, for sex i seg selv har ikke vært et problem for meg på mange, mange år. Hvordan slipper man kontrollen, da? Han må nesten binde meg fast tror eg, for jeg bare flytter hendene hans automatisk når jeg holder på å komme, blir irritert på meg selv med en gang for at jeg gjorde det og da er jo løpet kjørt..

Hi

Anonymous poster hash: 032a9...491

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...