Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har time til legen. Jeg ble operert for hjernesvulst for 3 år siden. Har den siste mnd hatt jevnlig hodepine igjen(daglig de siste 14 dager) er skitredd for at den har kommet tilbake og at jeg må opereres igjen. Jeg har to barn hvor den minste er knapt 8 mnd og har lite lyst til å være borte fra de en hel uke i strekk:( Er i tillegg redd for at jeg må krangle meg til mr av fastlegen siden jeg ikke har vært til henne før og eg ikke har fått sendt over journalen fra det forrige legekontoret:/ Håper det beste, men er innstilt på at jeg må sprettes opp igjen:( Anonymous poster hash: fad6e...960
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Huff! Varm klem til deg! Dette må være tøft! Har du noen du kan prate med? Anonymous poster hash: 03fa7...1d9
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Det kommer sikkert til å gå bra,men skjønner du er bekymret! Bare bekymring i seg selv kan gi hodepine, og kanskje kjenner du ekstra godt etter? Håper hvertfall på best mulig resultat for deg i morgen,masse lykke til! Klem!! Anonymous poster hash: b2f36...c60
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Joda, men er litt begrenset hvor mye og lenge jeg kan prate med de nærmeste om det. Hi Anonymous poster hash: fad6e...960
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 Jeg skal krysse alt jeg har av fingre og tær, armer og bein, for deg!! Lykke til!! Anonymous poster hash: c08dc...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå