Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 ikm er om 2 dager. Pleier ikke ha utflod denne tiden, men har det nå. Det her er ikke lett å forklare, men har mye utflod, men kun en liten del av det kommer ut. Resten ligger *rett på innsiden* om dere forstår. Men veldig vått. Håper jo det er positivt, men litt rart at det.. Holder seg litt på innsiden Anonymous poster hash: 04233...b56
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Og hvor er drøyer evige spørsmålet til oraklene her inne som du egentlig vil ha svar på: "er jeg gravid?" Anonymous poster hash: 245dc...3c7
Julymom2015 Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Mye utflod var et tegn på graviditet her, er øyeblikkelig 17 uker på vei nå, men enkleste måten å finne det ut på er selvfølgelig å ta en graviditetstest, dog en digital
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Og hvor er drøyer evige spørsmålet til oraklene her inne som du egentlig vil ha svar på: "er jeg gravid?" Anonymous poster hash: 245dc...3c7 nope hadde ikke tenkt å spørre om det, da dere ikke er synske! men lurte på om andre har opplevd noe lignende Anonymous poster hash: 04233...b56
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 Mye utflod var et tegn på graviditet her, er øyeblikkelig 17 uker på vei nå, men enkleste måten å finne det ut på er selvfølgelig å ta en graviditetstest, dog en digital er digital sensitiv, eller burde den tas en stund etter ikm? Anonymous poster hash: 04233...b56
Julymom2015 Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Digital kan du ta opp til 4 dager før forventet mens (altså ikm), jeg syns den er sensitiv ja, fikk positiv på digital testen selv om strekene var veldig svake på billigtestene
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #7 Skrevet 5. mars 2015 Digital kan du ta opp til 4 dager før forventet mens (altså ikm), jeg syns den er sensitiv ja, fikk positiv på digital testen selv om strekene var veldig svake på billigtestene takk for svar. Jeg får bite tenna sammen og kjøpe en... Anonymous poster hash: 04233...b56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå