MammantilNurket Skrevet 6. mars 2015 #26 Skrevet 6. mars 2015 Nurket: Aner ikke. Såpebobler og en liten bil, kanskje? En ny smokk, rosiner og kjeks? Litt sjokolade? Kjæresten: Skumbananer, MØRK sjokolade, en pose peanøtter og en liten boks øl. Meg: En flaske cava ... eller tre. Heter mannen din Øyvind? Anonymous poster hash: 773fc...85a Nei, det finnes flere som liker øl og skumbananer
Nullstress;) Skrevet 6. mars 2015 #27 Skrevet 6. mars 2015 Godteri, rosiner, sjokolade og ett blad 🐥🐣🐇
Nullstress;) Skrevet 6. mars 2015 #28 Skrevet 6. mars 2015 Godteri, rosiner, sjokolade og ett blad 🐥🐣🐇 og kjeks 😉
Tonje-84 Skrevet 7. mars 2015 #29 Skrevet 7. mars 2015 Hehe, nei huff, tenk at de får noe småtteri og leker oppi der og. Inkl godis, stakkars barn!!! De blir sikkert helt forvirra og skjønner ikke om det er påske eller jul eller hva... Lekebil OG hårstrikk PLUSS sjokolade og kjærlighet, nei nå står ikke "væla" til påske i det hele tatt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå