Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Nurket: Aner ikke. Såpebobler og en liten bil, kanskje? En ny smokk, rosiner og kjeks? Litt sjokolade? :P

Kjæresten: Skumbananer, MØRK sjokolade, en pose peanøtter og en liten boks øl.

Meg: En flaske cava ... eller tre.

:)

Heter mannen din Øyvind?

 

 

Anonymous poster hash: 773fc...85a

Nei, det finnes flere som liker øl og skumbananer :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godteri, rosiner, sjokolade og ett blad 🐥🐣🐇

Skrevet

Godteri, rosiner, sjokolade og ett blad 🐥🐣🐇

og kjeks 😉

Skrevet

Hehe, nei huff, tenk at de får noe småtteri og leker oppi der og. Inkl godis, stakkars barn!!! De blir sikkert helt forvirra og skjønner ikke om det er påske eller jul eller hva... Lekebil OG hårstrikk PLUSS sjokolade og kjærlighet, nei nå står ikke "væla" til påske i det hele tatt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...