Gå til innhold

Redd for å bli avslørt, gravid og snus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til helgen skal vi på hyttetur med foreldrene og søsteren min+barna og mannen hennes, noe som selvsagt er veldig koselig. Problemet er bare at jeg har snust siden jeg var 16 og er nå 25. Har altså gjort dette lenge og har snust MYE. Har nesten konstant gått med snus i leppa :P

Men nå skal vi altså på hyttetur og ingen vet noe om graviditeten enda. Jeg sluttet å snuse med en gang jeg fant det ut, og det går ganske greit. Men.. Moren min har sagt flere ganger "det er ihvertfall lett å skjønne når **** er gravid. Hehe, med en gang snusen er borte vet man hvorfor" og ting i den duren. Jeg er 9 uker på vei nå og vil ikke at de skal få vite det enda.

Har dere noen forslag? Har tenkt på å putte nikotinfri snus i en vanlig snusboks, men synes de smaker så ekkelt :P

Anonymous poster hash: f62c2...fec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med fishermanpakker ? De er jo nogenlunde samme str :)

Skrevet

Da jeg skulle holde det skjult så hev jeg onico snus oppi en vanlig snusboks, ingen som mistenkte det:)

Anonymous poster hash: 13b64...e46

Skrevet

Si at du har inngått veddemål med en venninne eller kollega. Legg ut om hvor sinnsykt dyrt det er å snuse, hvis man feks snuser ca 3/4 pk om dagen så blir det over 21.000kr i året. At du skal legge av disse pengene og bruke på ferietur som belønning.

Eller: si at du er gravid? Har aldri skjønt hvorfor man skal holde slik hemmelig for familie og nære venner. Går det galt så vil jeg ha støtte, trøst og forståelse fra mine nærmeste😊

Skrevet

Nikotinfri snus?

Anonymous poster hash: e0c49...6af

Skrevet

Enkelt!
Kjøp nikotinfri snus, bruk en skalpell eller tapetkniv og svææææært forsiktig så kutter du opp den ene siden, tømmer ut snusen og fyller i med godsaker etter smak. Jeg anbefaler fruktte, men foreldrene dine kan nok begynne å lure hvorfor du plutselig lukter te. Sjokolade er et annet alternativ, men ikke heldig for tennene kanskje. 

Eller.... Bare bruk nikotinfri snus.

Anonymous poster hash: c9eee...00a
Skrevet

De ser jo kun snusleppen din og ikke snusen. Hva med å klippe opp biter med bomullpads og ha i boksen og ha det under leppen? En kollega gjør det når han slutter for å bare ha noe der, hehe.

Anonymous poster hash: 93d62...659

Skrevet

Putt nilotinfri i ekte snusboks, du snuser ikke så 👍

Flaut med de som er gravid som putter ekte snus i onico boksen siden folk vet de er gravid og nekter å innrømme det -det er tragisk det. Når man gjør noe så teit burde man stå for det

Anonymous poster hash: 184a9...24f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...