Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 til morgen idag, når to barn, jeg og mann er på vei ut av døra tar han støvlene sine og heller sand /drit utover gulvet fra støvlene sine, når jeg hadde støvsugd gangen sånn ca 15 min før!! jeg spør hva søren som feiler han, når til og med BARNA vet bedre enn det tullet der!!! så ler han... jeg vet ikke om det er pms eller grav. hormoner ( ikm idag) men jeg presterte å kjefte først, gråte etterpå.. DUMME mann Anonymous poster hash: 962ed...298
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Kjenner at jeg lurer litt på om det er venlig å støvsuge på morgenen? Anonymous poster hash: 0460b...acb
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Kjenner at jeg lurer litt på om det er venlig å støvsuge på morgenen? Anonymous poster hash: 0460b...acb jeg var nødt til å støvsuge gangen ( da vi ikke har fikset ute = sand/grus overalt) og det skulle komme håndverkere her mens jeg var borte. Så jeg støvsugde flere kilo sand ( nesten) den morgenen. Så gjør mannen dette ETTER jeg har støvsugd. hehe, men nei. INGEN vane å støvsuge på morgenen. Jeg hater det Anonymous poster hash: 962ed...298
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Hehe. Du er nok hormonell, men skjønner godt at det var irriterende. Hvorfor kan han ikke bare støvsuge etter seg selv når han gjør noe så teit? Anonymous poster hash: 56003...140
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 han lo på en teit måte og sa... Skjerp deg a.. Barna reagerte ( for de vet veldig godt at det der er ulovlig). joda , ingen big deal, men var ikke lite sand i de stvlene hans... Får håpe jeg er hormonell pga graviditet Og støvsuge det opp selv, det gadd han ikke. Jeg stakk ut av døra og bannet inni meg. ( nei ikke søren om jeg gadd å fjerne det heller..) Hehe Anonymous poster hash: 962ed...298
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Du støvsugde ikke det opp selv?? Herlighet, da ber du ham jo om å gjøre det igjen... Anonymous poster hash: ee3c5...98f
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #7 Skrevet 5. mars 2015 Du støvsugde ikke det opp selv?? Herlighet, da ber du ham jo om å gjøre det igjen... Anonymous poster hash: ee3c5...98f nei fy søren om jeg gjorde! det der lot jeg ligge. Og går OVER den lille sandhaugen nå i gangen... gidder ikke!! Ikke syns jeg det er gøy å shine huset rett før jeg skal ut av døra på morgenen, og når han gjør det der BEVISST.. med døra 20 cm foran seg, skal han få støvsuge hele gangen selv.. Anonymous poster hash: 962ed...298
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #8 Skrevet 5. mars 2015 Du støvsugde ikke det opp selv?? Herlighet, da ber du ham jo om å gjøre det igjen... Anonymous poster hash: ee3c5...98f nei fy søren om jeg gjorde! det der lot jeg ligge. Og går OVER den lille sandhaugen nå i gangen... gidder ikke!! Ikke syns jeg det er gøy å shine huset rett før jeg skal ut av døra på morgenen, og når han gjør det der BEVISST.. med døra 20 cm foran seg, skal han få støvsuge hele gangen selv.. Anonymous poster hash: 962ed...298 Ok - bra! Jeg misforstod over, trodde du hadde gjort det selv. Om han blir sur så fortell ham at han ikke kan kreve at barna skal lære seg å gjøre ting riktig når han selv så demonstrativt gjør det feil og heller ikke tar ansvar for det i ettertid Dere kan vise barna at når man gjør noe slikt, da må til og med pappa rydde opp etter seg Anonymous poster hash: ee3c5...98f
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #9 Skrevet 5. mars 2015 hehe jenta på 6 sa til pappaen : pappa hva driver du med?! døra er rett foran deg, mamma er sliten og du har grisa her?!? håper mamma er sint på deg nå.. HAHAHAHAH Anonymous poster hash: 962ed...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå