Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Det kom to streker etter et halvt minutt! Å herregud! Jeg er gravid igjen! Faen og hurra på en gang! Faen fordi det er så utrolig skummelt de første ukene, har mistet mange ganger før. Hurra fordi vi ,(krysser fingrene ) skal få en liten tass! Å som jeg håper den klorer seg fast! Har ikke sagt noe til mannen ennå, for jeg er så redd for å miste. Så leit å skuffe ham. Har hatt mistanke, men har ikke sagt noe. Må vel si noe og få bestilt time hos lege? Anonymous poster hash: 79c59...b77
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Gratulerer Håper det går bra for dere denne gangen Anonymous poster hash: 9841b...8ab
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Takk ja, håper virkelig det ! Vi har heldigvis barn fra før ,men vi ønsker oss veldig en til Den ble til på selveste valentinesday, så det må vel være godt for noe Anonymous poster hash: 79c59...b77
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Jeg krysser alt jeg har! Heng fast, lille spire!!!! 😃😃😃😃❤️❤️ Anonymous poster hash: 27a8e...f37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå