Gå til innhold

Testen er faktisk positiv !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kom to streker etter et halvt minutt!

Å herregud! Jeg er gravid igjen! Faen og hurra på en gang!

Faen fordi det er så utrolig skummelt de første ukene, har mistet mange ganger før.

Hurra fordi vi ,(krysser fingrene ) skal få en liten tass!

Å som jeg håper den klorer seg fast!

Har ikke sagt noe til mannen ennå, for jeg er så redd for å miste. Så leit å skuffe ham.

Har hatt mistanke, men har ikke sagt noe.

Må vel si noe og få bestilt time hos lege?

 

Anonymous poster hash: 79c59...b77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) Håper det går bra for dere denne gangen :)

 

Anonymous poster hash: 9841b...8ab

Skrevet

Takk :) ja, håper virkelig det ! Vi har heldigvis barn fra før ,men vi ønsker oss veldig en til :)

Den ble til på selveste valentinesday, så det må vel være godt for noe ;)

 

Anonymous poster hash: 79c59...b77

Skrevet

Jeg krysser alt jeg har!

 

Heng fast, lille spire!!!! 😃😃😃😃❤️❤️

 

Anonymous poster hash: 27a8e...f37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...