Gå til innhold

Cerazette og kviser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har fått dette som bivirkning? Går dette over etter hvert?

Anonymous poster hash: 55891...7ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

<

Skrevet

Vet ikke, men jeg håper det:p jeg har fått noen kviser på kinnene :(

Anonymous poster hash: 3b556...e3a

Skrevet

Kanskje det er det som er prevensjonen? Vektøkning og kviser :P Håper virkelig det går vekk, for akkurat nå ser jeg ut som jeg er 14 år, og ikke over 30 :P 

Skrevet

Jeg fikk det og det gav seg aldri. Fikk også hodepine. Etter 3 mnd orka jeg ikke mer. Prøvd cerazette to ganger og skjedd begge ganger.

Anonymous poster hash: a114a...41c

Skrevet

Jeg fikk det og det gav seg aldri. Fikk også hodepine. Etter 3 mnd orka jeg ikke mer. Prøvd cerazette to ganger og skjedd begge ganger.

Brukte du andre minipiller etterpå? Hva fungerte for deg? Jeg ammer, så kan ikke gå på vanlige p piller

Skrevet

Cerazette er noe dritt, jeg forstår ikke og begriper ikke at de ikke er fjernet fra markedet enda. Så mange som opplever bivirkninger, og så mange som blir gravide på dem. Jeg ble gravid på dem 2 ganger, gikk opp i vekt uten å endre kosthold, fikk hodepine, nedstemthet og blødde hele tiden.

Skrevet

Brukte du andre minipiller etterpå? Hva fungerte for deg? Jeg ammer, så kan ikke gå på vanlige p piller

Mikrogynon har ikke like mange bivirkninger.

Skrevet

Jeg må bruke kondom. Ville ikke ha kobberspiral så fant ingen annen måte. Funderer på hva jeg skal ha. Ammer ikke mer nå men har gått på p piller så maaaange år før barn( var 31 da jeg sluttet på piller) så føler jeg har tatt mye p piller . Er 36 år men vi er ikke klare for å lukke fabrikken så foreløpig er sterilisering uaktuelt. Synes pessar høres kronglete ut så aner ikke. Ideer noen?

Skrevet

Bruk Ladycomp

Anonymous poster hash: b3045...ef6

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei. Dette er et svakt øyeblikk og jeg har laget bruker ene og alene for å dele min erfaring med Cerazette. Jeg HATER Cerazette! Har gått på det i to måneder nå. Eneste positive jeg har å si er at jeg ikke har blitt gravid. På den andre siden har jeg kviser over hele ryggen ned mot korsryggen og utover skuldrene, jeg har gått veldig mye opp i vekt, så mye at jeg har gått fra veltrent til lubben, tross trening og sunt kosthold. Jeg har også fått en ekstremt tørr vagina som gjør at det er veldig vondt å ha sex. For å toppe det hele kommer mensen når jeg minst venter det, gjerne flere ganger i måneden :-) Har prøvd ulike P-Piller og dette er den DESIDERT verste av de alle. Anbefales på det absolutt svakeste og minste. Skal så klart ikke si at dette gjelder for alle, for det gjør det selvsagt ikke. Men godt var det å ytre min frustrasjon.

Skrevet

Jeg som starta tråden. Ja, her er det fremdeles kviser, vekta har økt, humørsvingninger og småblødninger hele tiden (eller altså noen timer uten, så plutselig blør jeg litt igjen). Ikke har jeg lyst på sex, og vil tro det gjelder samme for partneren etter jeg begynte på disse pillene :P Må bruke de så lenge jeg ammer da, siden det kun er disse jeg kan bruke samtidig. Så får jeg bytte så fort jeg kan etter det. Godt å lese innlegget ditt å se at vi er flere. Noen piller du synes funker bra? (helst minipiller)

Skrevet

Hva med hormonspiral? Fikk det satt inn på 6 ukerskontrollen så antar det kan brukes under amming (virker lokalt). Fikk også masse kviser av cerazette.

Skrevet

Ja kanskje jeg kan prøve hormonspiral, kan jo bare bli bedre enn hva det er nå :) HI

Skrevet

Jeg har også fått mange kviser av cerazette. Eneste positivitet er at jeg ikke har fått mensen siden jeg begynte på de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...