Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 http://www.finn.no/52174767 Syns det var mye for pengene, men hva med kvaliteten? Har aldri hørt om merket før... Fargen er uinteressant da det er flere farge å velge i... Anonymous poster hash: 8107b...3bf
Gjest Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Aldri hørt om det merket, men hadde heller gått for en Emmajunga. Vognen ser dessuten svært liten ut i bagdelen.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Er vel et øst-europeisk merke. Kvalitetsmessig så som så tror jeg, inntrykket mitt er at de østeuropeiske vognene har lett for å knirke og blir fort nedslitte. Så faktisk noen med akkurat en slik vogn( samme fargekombinasjon) i butikken jeg jobber i her en dag og min første tanke var vel usj. Den var ikke noe særlig fin, ser veldig stor og klumpete ut. Bilstolen ville jeg hverfall styrt unna. Anonymous poster hash: 5f50b...9ee
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Synes hverken den så pen ut, eller virket av særlig god kvalitet. Min erfaring er at du får hva du betaler for, og selv om den nok er godkjent i henhold til norske regler og retningslinjer så ser jeg for meg at den kommer til å knirke og ha behov for reparasjoner mye tidligere enn f eks Emmaljunga, Brio, Simo, osv. Hadde heller tatt samme pengesummen og kjøpt en brukt kvalitetsvogn. Anonymous poster hash: 008ae...ede
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 Ja jeg også tenker vel at dette er for godt til å være sant prismessig.... en føler seg litt tryggere med et kjent merke... Anonymous poster hash: 8107b...3bf
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Du får City elite til samme pris på barnashus i disse dager. http://www.barnashus.no Anonymous poster hash: d1325...762
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #7 Skrevet 5. mars 2015 Jeg googlet vogna og ser den ligger på Polske sider til under 2800 kr. Jeg ville nok heller gått for et mer kjent merke. Anonymous poster hash: 3b072...3ef
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #8 Skrevet 5. mars 2015 Synes hverken den så pen ut, eller virket av særlig god kvalitet. Min erfaring er at du får hva du betaler for, og selv om den nok er godkjent i henhold til norske regler og retningslinjer så ser jeg for meg at den kommer til å knirke og ha behov for reparasjoner mye tidligere enn f eks Emmaljunga, Brio, Simo, osv. Hadde heller tatt samme pengesummen og kjøpt en brukt kvalitetsvogn. Anonymous poster hash: 008ae...ede Ser du på bildene at det ikke er god kvalitet ? Anonymous poster hash: ac7f6...c7a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #9 Skrevet 5. mars 2015 Aldri hørt om det merket, men hadde heller gått for en Emmajunga. Vognen ser dessuten svært liten ut i bagdelen. EmmaLjunga !! Anonymous poster hash: 2f252...65e
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #10 Skrevet 5. mars 2015 Syns den så litt kul ut jeg Anonymous poster hash: 0f63e...6c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå