Gå til innhold

hadde du sladret på mannen din?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nei, jeg hadde ikke sladret.

Synes det blir litt spesielt å melde sin egen mann til arbeidsgiver for misbruk av egenmelding, i hvertfall når det var du som ba ham bli hjemme i utgangspunktet.

Men kjør på, tror ikke dette får noen jobbmessige konsekvenser for mannen din, det er vel heller du som setter deg selv i et ekstremt dårlig lys. Sjefer trenger vel litt underholdning i hverdagen de også...... :grinele:

Jeg bad han? Han gav beskjed til sjefen om at han ble hjemme med sykt barn. Jeg ble så syk, og bad han være hjemme likevel som planlagt fordi jeg var veldig dårlig. HAN brukte sykt barn, jeg spurte om han kunne opprettholde avtalen siden jeg dessverre ble syk.

 

 

 

Anonymous poster hash: d2f5a...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud...han var borte halvannen time?! Skulle tro han var vekke hele dagen. Stakkars mann.

 

Anonymous poster hash: 7ae64...5ae

Nå var dette eksemplet mitt da. Klokka er straks 15 og han har vært over hos naboen, rydda i garasjen og vasket bilene. Jeg sier ingen ting, for neste gang han er syk skal han behandles likt.

 

Og ikke kom her å si at det går utover barnet, fordi normale mennesker og ALENEMØDRE er visst hjemme med barna mens de er syke rett som det er.

 

 

Anonymous poster hash: d2f5a...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Herregud...han var borte halvannen time?! Skulle tro han var vekke hele dagen. Stakkars mann. Anonymous poster hash: 7ae64...5ae

Nå var dette eksemplet mitt da. Klokka er straks 15 og han har vært over hos naboen, rydda i garasjen og vasket bilene. Jeg sier ingen ting, for neste gang han er syk skal han behandles likt.

Og ikke kom her å si at det går utover barnet, fordi normale mennesker og ALENEMØDRE er visst hjemme med barna mens de er syke rett som det er. Anonymous poster hash: d2f5a...053

Så istede for å ta det opp som voksne, normale mennesker skal du gå og ruge på dette helt til han blir syk, og så ta 'hevn'?

 

Merkelig forhold dere har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Herregud...han var borte halvannen time?! Skulle tro han var vekke hele dagen. Stakkars mann. Anonymous poster hash: 7ae64...5ae

Nå var dette eksemplet mitt da. Klokka er straks 15 og han har vært over hos naboen, rydda i garasjen og vasket bilene. Jeg sier ingen ting, for neste gang han er syk skal han behandles likt.

Og ikke kom her å si at det går utover barnet, fordi normale mennesker og ALENEMØDRE er visst hjemme med barna mens de er syke rett som det er. Anonymous poster hash: d2f5a...053

Så istede for å ta det opp som voksne, normale mennesker skal du gå og ruge på dette helt til han blir syk, og så ta 'hevn'?

 

Merkelig forhold dere har.

Ja,har du noe imot det?

 

 

Anonymous poster hash: d2f5a...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Herregud...han var borte halvannen time?! Skulle tro han var vekke hele dagen. Stakkars mann. Anonymous poster hash: 7ae64...5ae

Nå var dette eksemplet mitt da. Klokka er straks 15 og han har vært over hos naboen, rydda i garasjen og vasket bilene. Jeg sier ingen ting, for neste gang han er syk skal han behandles likt.

Og ikke kom her å si at det går utover barnet, fordi normale mennesker og ALENEMØDRE er visst hjemme med barna mens de er syke rett som det er. Anonymous poster hash: d2f5a...053

Så istede for å ta det opp som voksne, normale mennesker skal du gå og ruge på dette helt til han blir syk, og så ta 'hevn'?

Merkelig forhold dere har.

Ja,har du noe imot det?Anonymous poster hash: d2f5a...053

Selvsagt ikke. Men når du legger ut konfliktene deres på nett må du jo tåle at andre mener noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...