Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Har lyst å rømme huset. Helvetes lei barnehyl og gråt og søvnløse netter. Var oppe halv 12-halv 5 i nAtt. Tenner på vei og har gjort ALT for og hjelpe barnet på 11 mnd for og få det bedre. Vil ikke ha smokk heller. Andre uka med et rent lurveleven på kveld og nAtt. Jeg er derfor sur og trøtt når den andre står opp kl 06 og må i bhg innen kl 9. Idag har vi en avtale kl 12 og den vil jeg ikke avlyse heller. Ungene mine fortjener en mamma som er mer tålmodig!! Vet det kun et en periode det er slik. Anonymous poster hash: 2f6c4...245
Gjest flykræsj Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Tror heller du er en helt normal mor i en utrolig slitsom situasjon. Har selv hatt lyst til å hoppe ut vinduet mer enn en gang 😁 Mager trøst nå, men det blir bedre!! Er det en pappa her som kan trø til litt på ettermiddagen så du får sovet litt? Man blir nærmest sinnsyk av stadig avbrutt søvn og trøtthet. Uff, sender deg en klem. Det er et sant h.....e når det står på som verst.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Og du fortjener et pust i bakken! Ja, det er kun en periode det er slik, men det er ille mens det står på. Kan dere avlaste hverandre litt? Kan du ta en natt hos en venninne eller på hotell i helgen, så du får sove? Anonymous poster hash: 5bbf4...3fb
Gjest Kira Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Du har all min sympati! Det er en utrolig slitsom periode. Jeg er sikker på at det er flere enn deg som noen ganger ønsker å bare komme seg bort fra barn og hus (meg selv inkludert), så det gjør deg ikke til en dårlig mor. Det er grenser for hvor lite søvn man takler, samtidig som ungen sutrer og huset flyter. Strikken kan bare strekkes en viss lengde før den ryker, så det er viktig at du forsøker å få litt egentid midt oppi det hele. Det kan være lettere sagt enn gjort, men innimellom trenger man å puste litt.
Nyttårs barn Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 Du er helt normal. Var på vei ut døra mange ganger jeg, da jeg fikk førstemann. Alt jeg ønsket var en natt på hotell, spise og sove uten skrik og forstyrrelser
skinnfilla Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Det er forferdelig slitsomt mens det står på, og det verste er den dårlige samvittigheten . Du er bare et menneske og uten søvn fungerer du svært dårlig. Det blir bedre! Snart er den minste ferdig med tenner, oppe og går og du får litt etterlengtet søvn. Har dere mulighet til å bytte på? Så en av dere får sove en hel natt? Vår yngste sov så og si aldri, hadde lange perioder hvor hun våkner ca 01.30 og da var hun våken gitt! Endte med at mannen sto opp med henne, var nede i stua, fant de ofte sovende på sofaen. Han på rygg ,med lille på magen. Jeg sto opp med de andre ungene og fikk de av gårde. Mannen sov på et annet rom ,jeg samsov med minste. Når jeg hadde hatt min tørn, gikk jeg inn til ham med henne. Han la seg endel tidligere ,ca 21, og fikk dermed 6 timer sammenhengende og tok jenta så jeg fikk sove noen timer. På denne måten fikk vi ihvertfall fall litt søvn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå