Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Har ikke så stor greie på fargekombinasjoner på klær. Passer brune sko, mørkblå bukse, hvit skjorte, grå genser, brun skinnjakke og grå skjerf sammen ? Anonymous poster hash: ef6c1...b2c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Brunt og blått passer fint sammen med hvitt me. Jeg er ikke så sikker på om grått i tillegg blir så bra... For mange farger og jeg synes ikke grått tar seg så godt ut med brunt. Anonymous poster hash: 3240b...a50
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Hm, var det jeg tenkte også...jeg har ikke peiling men så at det var noe som var rart... Takk. Er det noen flere med innspill? Anonymous poster hash: ef6c1...b2c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Det passer helt fint sammen :-) Anonymous poster hash: a39e7...06b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 For min del så syns jeg ikke brunt og grått, grått og beige, brunt og svart, marineblått og svart passer særlig godt sammen Anonymous poster hash: e5978...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå