Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Pappaen skulle ta mating av baby snart 4 uker i natt, og kom løpende opp på rommet for noen timer siden. Han hadde besvimt når han skulle reise seg, og mistet babyen på gulvet. Visste ikke helt hvordan, det husket han ikke. Baby skrek, men roet seg fort med kos og fikk litt mat. Klar i blikket og fin farge. Ringte legevakt og informerte om saken, men de sa ikke noe spesielt. Ville dere sjekket ut mer? Jeg spurte om vekking oftere, men legevakt sa at hvis hun fikk mat hver 3.time var dette ok. Ligger nå våken nå, får ikke sove mer i dag. Sjekker henne ofte. Herregud er det mulig. Ha ikke vært sur på far, stakkars han er helt ødelagt, men kjenner jeg er irritert/redd inni meg!! Regner med det er redselen for eventuelle senfølger som merkes, stakkars lille :-( noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 49ff0...6ec
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Jeg besvimte med nyfødt i armene, det gikk helt fint. Det verste synes jeg er de som ramler fra stellebordet med hodet i flisene da kan det nok gå litt verre... Anonymous poster hash: 67b80...40b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Vår baby rullet ned fra stellebordet. Der har gått bra og det har det sikkert med din også. For at du skal slippe å uroen hadde jeg ringt fastlegen , da får du helt sikkert time til sjekk. Anonymous poster hash: 6438d...3ab
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Jeg ville nok vært mest bekymret for mannen? Det er ikke vanlig at friske mennesker bare plutselig besvmer. Anonymous poster hash: 93d65...3b1
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 Han hadde sittet på huk og gidd mat, trodde det var i ca 4-5 min. Og han mener selv lite mat og søvn en periode. Han virker i fin form, er bare veldig i sjokk stakkar :-( tror vi prøver fastlegen i dag ja, føler vi må få noen til å se på henne. Selv om det sikkert går bra som dere skriver. Huff, man tenker jo bare det verste. takk for svar! Trengte det :-) HI Anonymous poster hash: 49ff0...6ec
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Jeg ville nok vært mest bekymret for mannen? Det er ikke vanlig at friske mennesker bare plutselig besvmer. Anonymous poster hash: 93d65...3b1 Jeg gjorde det et par ganger da jeg hadde nyfødt baby. Tror det rett og slett var pga veldig stor søvnmangel. Heldigvis satt jeg tilbakelent med babyen på fanget den ene gangen, så han datt ikke ned. Den andre gangen var når jeg reiste meg opp, uten babyen. Var hos lege, men han fant ikke noe galt med meg. Var fryktelig skummelt, jeg turte ikke være alene med babyen eller bære babyen en stund. Anonymous poster hash: 0c6f3...12b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #7 Skrevet 5. mars 2015 Baby som er så liten med åpen fontanelle hadde jeg fått en lege til å se på bare for å være på en sikre siden. Det er fint du skal kontakte fastlegen. Få en undersøkning av mannen også! Anonymous poster hash: 40bc7...73e
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #8 Skrevet 5. mars 2015 Hvis det stemmer det mannen sier hadde jeg bedt han komme seg til legen og ikke latt han ta seg av ungen på natta inntil videre. Hva om han hadde landet oppå babyen? Hvis han da ikke bare har mistet babyen og tenker han slipper lettere unna om han faker en besvimelse. Anonymous poster hash: ed349...41d
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #9 Skrevet 5. mars 2015 Hvis det stemmer det mannen sier hadde jeg bedt han komme seg til legen og ikke latt han ta seg av ungen på natta inntil videre. Hva om han hadde landet oppå babyen? Hvis han da ikke bare har mistet babyen og tenker han slipper lettere unna om han faker en besvimelse. Anonymous poster hash: ed349...41d Nei han er ikke typen til det, gråt sine modige tårer i natt og var helt sjelven. Prøvde å huske så godt han kunne. men ja, kanskje han skulle tatt noen blodprøver samtidig. Tviler på at legen ønsker det kun ved engangstilfelde men. Anonymous poster hash: 49ff0...6ec
Gjest flykræsj Skrevet 5. mars 2015 #10 Skrevet 5. mars 2015 Vår rullet ned fra stellekommoden og oppi nederste skuff som var åpen. Nå som hom er begynt å klatre blir det enda mer knall og fall. Stort sett går det bra! Men skjønner du ble redd. Jeg var helt ødelagt da eldste hadde rullet ned fra stellebordet. Tenk at jeg var en "sånn mor", som ikke fulgte med. Ang mannen din; det er faktisk ikke så uvanlig å svime av dersom man har sittet på huk en stund og reiser seg brått.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #11 Skrevet 5. mars 2015 Vår rullet ned fra stellekommoden og oppi nederste skuff som var åpen. Nå som hom er begynt å klatre blir det enda mer knall og fall. Stort sett går det bra! Men skjønner du ble redd. Jeg var helt ødelagt da eldste hadde rullet ned fra stellebordet. Tenk at jeg var en "sånn mor", som ikke fulgte med. Ang mannen din; det er faktisk ikke så uvanlig å svime av dersom man har sittet på huk en stund og reiser seg brått. Ja huff, ikke noe gøy følelse som mor! Ja tipper egentlig han hadde blodtrykksfall av å sitte så lenge, og satser på at det ikke skjer igjen. Nå blir det mating i seng på natt framover :-) jenta er heldigvis i god form, sulten, våken og veldig seg selv! Anonymous poster hash: 49ff0...6ec
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #12 Skrevet 5. mars 2015 Det går som oftes veldig bra! At baby skrek er et godt tegn, du har snakket med legevakten, hadde slått meg til ro med det! Observere endring i atferd, og oppkast er det viktigste, barnet er for lite til å si fra om noe annet. Er du super stressa så er det aldri farlig å ta en tur til legen! Viktig at du slår deg til ro med at det har gått bra! Anonymous poster hash: 65909...5a6
Chl85 Skrevet 5. mars 2015 #13 Skrevet 5. mars 2015 Kjenner meg igjen i å besvime av søvnmangel, men satt heldigvis i senga de gangene det skjedde. Så baby bare skled litt lengre ned på fanget mitt. Ta en ekstra sjekk hos fastlegen du Det har nok gått veldig fint. Men kanskje greit at dere tar ting litt på tur, slik at dere får dere litt mer søvn? Og for sikkerhetsskyld bør kanskje mannen ta en tur til legen og? Å besvime kan være symptomer på andre ting og
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #14 Skrevet 5. mars 2015 Det går nok heelt fint! Babyen har det bra 😊 Det er skremmende n Anonymous poster hash: 78d8e...9a5
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #15 Skrevet 5. mars 2015 Det går nok heelt fint! Babyen har det bra 😊 Det er skremmende n Anonymous poster hash: 78d8e...9a5 Ups ble sent for tidlig. Det er skremmende når det skjer, men babyene tåler mer enn vi tror 😊👍 Anonymous poster hash: 78d8e...9a5
Planleggendemamma Skrevet 5. mars 2015 #16 Skrevet 5. mars 2015 Her falt minstemann i gulvet når han var en uke gammel. Ble tatt alvorlig på legevakten og ble tilsett av lege som sa at babyene tåler mer enn vi tror, men at vi skulle følge med på eventuell atferdsendring, men han er nå over et år og deiser i bakken flere ganger daglig på grunn av klatring, jeg er fortsatt redd for at det skal være noe galt. Hvis du er urolig så er det lurt å kontakte lege så du føler deg beroliget, både for deg og din samboer.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #17 Skrevet 5. mars 2015 Jeg hadde også vært mest bekymret for mannen. Hjertesykdom? Anonymous poster hash: 4342a...9d1
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #18 Skrevet 5. mars 2015 Hvis det stemmer det mannen sier hadde jeg bedt han komme seg til legen og ikke latt han ta seg av ungen på natta inntil videre. Hva om han hadde landet oppå babyen? Hvis han da ikke bare har mistet babyen og tenker han slipper lettere unna om han faker en besvimelse. Anonymous poster hash: ed349...41d FAker en besvimelse med en baby i armene!?!? Hva slags mennesker omgås du med? Anonymous poster hash: a3ace...9f1
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #19 Skrevet 5. mars 2015 Hvis det stemmer det mannen sier hadde jeg bedt han komme seg til legen og ikke latt han ta seg av ungen på natta inntil videre. Hva om han hadde landet oppå babyen? Hvis han da ikke bare har mistet babyen og tenker han slipper lettere unna om han faker en besvimelse. Anonymous poster hash: ed349...41d FAker en besvimelse med en baby i armene!?!? Hva slags mennesker omgås du med? Anonymous poster hash: a3ace...9f1 Takk, jeg synes også det var et spesielt svar! Vi har vært til legen nå, og begge har det greit! Ble tatt EKG av far, ingenting å si på den. Var nok et blodtrykksfall etter å sittet på huk for lenge, tror han har lært å være forsiktig med å reise seg for fort :-) Anonymous poster hash: 49ff0...6ec
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #20 Skrevet 5. mars 2015 Jeg ville nok vært mest bekymret for mannen? Det er ikke vanlig at friske mennesker bare plutselig besvmer. Anonymous poster hash: 93d65...3b1 Jeg er frisk som en fisk, men har lavt blodtrykk. Går i svart for meg minst en gang i uken. Plagsomt, men ikke farlig. Håper det går bra med babyen, HI! Anonymous poster hash: 7df8f...544
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #21 Skrevet 5. mars 2015 Jeg mista ungen fra stellebordet - GRUSOMT. Jeg falt også selv i gulvet pga for lite søvn, sliten lite mat og slikt. Iallefall så ringte jeg legevakta med en gang. Men de sa at så lenge hun var våken, spiste og ellers virket fin så var det aldeles ikke farlig. De tåler visst mer enn vi tror ifølge legevakta som jeg ringte. Anonymous poster hash: b7bf9...5cd
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #22 Skrevet 5. mars 2015 Æ tippe han sovna av og kalle det besvimels før å ikke fe kjeft av kjerringa Anonymous poster hash: e905c...b97
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #23 Skrevet 5. mars 2015 Æ tippe han sovna av og kalle det besvimels før å ikke fe kjeft av kjerringa Anonymous poster hash: e905c...b97 Yes. Nettopp. Anonymous poster hash: ed349...41d
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #24 Skrevet 5. mars 2015 Hei deisa gutten min ned fra stellebordet rett ned i flisene. Grusomt! Han skrek febrilsk og samme gjorde jeg. Dro direkte til legevakta. Der sa legene at det er mange ganger de ser det og babyene tåler veldig mye. Dem er myke i ledd og bein. Alt gikk helt fint. Mptte vekkes hver 3 time da. Tror dey var værre med meg. Stakkars mannen din. Føler med han . Anonymous poster hash: 17640...06b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #25 Skrevet 5. mars 2015 Pappaen skulle ta mating av baby snart 4 uker i natt, og kom løpende opp på rommet for noen timer siden. Han hadde besvimt når han skulle reise seg, og mistet babyen på gulvet. Visste ikke helt hvordan, det husket han ikke. Baby skrek, men roet seg fort med kos og fikk litt mat. Klar i blikket og fin farge. Ringte legevakt og informerte om saken, men de sa ikke noe spesielt. Ville dere sjekket ut mer? Jeg spurte om vekking oftere, men legevakt sa at hvis hun fikk mat hver 3.time var dette ok. Ligger nå våken nå, får ikke sove mer i dag. Sjekker henne ofte. Herregud er det mulig. Ha ikke vært sur på far, stakkars han er helt ødelagt, men kjenner jeg er irritert/redd inni meg!! Regner med det er redselen for eventuelle senfølger som merkes, stakkars lille :-( noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 49ff0...6ec Hvordan kan man bli irritert på et menneske som besvimer? Anonymous poster hash: 4967a...351
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå