Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Jeg vurderer å kjøpe en pent brukt RisaRosa- vognpose av ei jeg kjenner og nå lurer jeg på om noen andre av dere mødre der ute selv har den/ kjenner noen som har den og hvilke erfaringer dere har! Veldig takknemlig for svar! http://risarosa.no/?product=vognpose-classic-grarosa Anonymous poster hash: 91358...08c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har risarosa vognpose nå- superfornøyd! Så myk, lun, varm og god. Kan legge babyen ned i den med vanlig bommullsbody og strømpebukse og han er god og varm når jeg tar han opp. Disse vognposene er jo også utrolig lekre (og dyre). Ville ikke kjøpt denne vognposen hvis ikke jeg hadde en voksipose fra før av som babyen kan bruke når han har vokst ut av risarosa posen. Minuset med risarosa er at den ikke kan brukes lenger enn babyen ligger i bag ser det ut som (ca 6mnd) og da må man ha voksipose med forlengelsesdel etter det som barnet kan bruke til det er 2-3 år og ikke sover ute mer. Så da må man uansett investere i en voksipose, men har man råd til å unne seg risarosa først vil jeg absolutt anbefale disse posene Anonymous poster hash: 308b6...ee9
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har en voksipose fra før som storesøster nå bruker i vogna ved dobling bhg (hun er snart 2,5, så er vel ikke så lenge før vi slutter med dagsoving). Er derfor jeg vurderer denne Risarosa-posen i tillegg siden jeg har en Voksi i backup😉 Godt å høre at du har positiv erfaring! Hvordan er den å rengjøre/vaske forresten? HI Anonymous poster hash: 91358...08c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Hvordan vet man at posen passer i vognbagen? Alle vognbager er jo forskjellige... Anonymous poster hash: 5cae8...e64
tjorven85 Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 (endret) Om du kan strikke, så strikk en selv Jeg gjorde det, og blei superfornøyd. Strikka flettemønster også sydde svigermora mi på stoff og med dyne inni.. Jeg har fått så mye skryt av de posene. Venta tvillinger, så jeg måtte jo strikke to... Jeg målte opp baggene og strikka etter måla på de som tilhørte vår vogn. De brukte posene frem til de var nesten 1 år. Jeg kjøpte garn på sparkjøp (gikk med 10 nøster), kjøpte elastisk bomullsstoff på stoffbutikken så det skulle være behagelig for de små å ligge oppi posene, og jeg kjøpte dyne på jysk. Tilsammen så kosta en pose mellom 3-400 kr. Endret 5. mars 2015 av tjorven85
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har en voksipose fra før som storesøster nå bruker i vogna ved dobling bhg (hun er snart 2,5, så er vel ikke så lenge før vi slutter med dagsoving). Er derfor jeg vurderer denne Risarosa-posen i tillegg siden jeg har en Voksi i backup😉 Godt å høre at du har positiv erfaring! Hvordan er den å rengjøre/vaske forresten? HI Anonymous poster hash: 91358...08c Vet ikke, har ikke hatt behov for å vaske den enda, men ser det er en glidelås rundt så går sikkert an å ta av trekket Anonymous poster hash: 308b6...ee9
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #7 Skrevet 5. mars 2015 Hvordan vet man at posen passer i vognbagen? Alle vognbager er jo forskjellige... Anonymous poster hash: 5cae8...e64 Passer hvertfall i emmaljunga city cross bagen som ikke er den største, og akkurat i baby travel søskenvognbagen som er mye mindre enn city cross bagen. Anonymous poster hash: 308b6...ee9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå