Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Fikk heldigvis en nabo til å passe barnet idag, hun hadde fri idag. Men dagmamma er ikke blitt særlig bedre, og hun er redd hun er syk i morgen også.. (Hun er ikke av typen som er syk for ingenting, har stilt opp med feber før, så jeg tviler absolutt ikke på at hun er syk!) Men saken er at jeg skal på jobb i morgen, på ettermiddagen, mannen er borte på reise, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Naboen skal også på jobb i morgen, og de andre kjenner jeg ikke så godt, så det er ikke aktuelt å spørre de.. Føler heller ikke at det er trygt å la 12åringen ha ansvar for 1,5åringen. Mating, legging osv.. Dessuten begynner jeg før hun er hjemme fra skolen også..:/ Dette er så dumt! Jobber ikke hver dag heller, så hvorfor måtte dette skje nå! akkurat den uken jeg er helt alene med barna! Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal løse dette:( Anonymous poster hash: 56df2...db2
Bumblebeee Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Da har du vel ikke så mange andre muligheter enn å bruke syktbarndag. Barnepassers sykdom..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Du ringer til jobb og sier du blir hjemme selvfølgelig. Syk barnepasser går av de 10 dagene i året du kan være hjemme med barnet ditt med egenmelding. Anonymous poster hash: 00dec...183
Chl85 Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Da er det bare en ting å gjøre og det er selvfølgelig å være hjemme. Sykdom passer jo aldri uansett. Du har jo sykt barn dager eller?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Selvfølgelig!!! Jeg tenkte ikke så langt som at de går på barnepasser også! Stresset vettet av meg her jeg sitter.. Får vente å høre hvordan det ligger ann men dagmamma i morgen, så ringer jeg jobb om det ikke går.. Tusen takk for svar😊 Anonymous poster hash: 56df2...db2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå