Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Vi er i et forhold uten lidenskap. Vi lever dagliglivet som AS familien, men vi hadde aldri vært sammen lengre om vi ikke hadde barn. Jeg vet egentlig ikke om han liker meg lengre engang. Han tar alt jeg sier i verste mening og sier at jeg ikke viser omsorg for ham og at jeg er følelseskald. Og kanskje jeg er det? Jeg er i alle fall ikke mitt på det beste overfor ham. Så er det en som ser meg som et fantastisk menneske. Som mener at jeg må være drømmen for enhver mann. Jeg har følelser for han også, men prioriterer familien. Og innerst inne vet jeg jo at jeg er en dårlig kjæreste. At jeg når hverdagen kommer mister følelsene for kjæresten og blir en negativ person. Så hva hjelper det vel at noen ser meg som et fantastisk menneske nå? Når det potensielt blir like kjipt etter en tid. Og da vil jeg i tillegg være i en situasjon med mine, dine våre barn.. Likevel, bare tanken på å for en stund være fullstendig oppslukt i noen - som er oppslukt i meg. Og å ha sex. Med noen som tenner meg! Og å prate og le sammen.. Det river meg i stykker Anonymous poster hash: 2a09c...604
Gjest Antarctica Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Når man har det dårlig blir man åpen for en masse ting. Men den andre fyren som skryter av hvor fantastisk du er, er ikke løsningen. Han kan i beste fall kalles for en en rømningsvei ut av forholdet, men det hjelper neppe noe... Hva kan du si om mannens påstander - er det sant at du ikke bryr deg? Og i så fall, hvorfor nevner han det? (Kan det være at HAN bryr seg?) Dere trenger hjelp. Men å forelske deg i en annen bør vente til du er ferdig med den forrige.
Babykilo Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Dette er jo ikke uvanlig. Bare tenk på det at hvis du skulle bryte ut og starte et forhold til denne nye mannen, så er det bare et tidsspørsmål før forelskelsen går over og det er leverpostei-hverdag der også. Bare at i det tilfellet vil dere slite med unge-kabal og å forholde seg til ekser samtidig. De fleste forhold som er etablerte etter en skilsmisse vare kortere enn det forrige. Du blir neppe noe lykkeligere i et nytt forhold. Det du ser for deg at dere skal ha sammen er nok ikke realiteten etter en stund. Jobb heller med å vekke til live det du og mannen din hadde. For noe var der en gang. Hvis du ikke gidder - gå heller enn å bedra mannen din, men ikke forvent at rosenrøde skyer skal fylle livet ditt av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå