Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Jeg har ei på Snap som sender nærbilde av overtrøtte, febersyke barn, sjeldent noe annet. Så har jeg en som snaper middagen sin, hver dag og ei som kommer med forsøk på humoristiske snaper, men bommer som regel. Grensen mellom tragisk og morsom er ganske tynn.... Hva med deg? Anonymous poster hash: 5dd3a...31f
overlord Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 En som jeg kjenner gjennom jobb. Kjenner ikke familien hans og syns derfor det er komplett uinteressant å få 10 snaps daglig av barnet hans i alle mulige tenkelige, gørrkjedelige situasjoner. Syns egentlig alle burde begrense snapper av barna sine til maks to per uke. Mulig unntak for snapper til besteforeldre.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Har en som sender nye snaps av barnet sitt hver dag, og gjerne 5-6 ganger for dagen! Baby spiser grøt Baby ligger på matten Baby smaker på fingrene sine Baby får bleieskift Baby smilet Baby promper Baby nyser Baby sover Baby slår i gulvet med en kopp Hun blir snart slettet! Anonymous poster hash: 3b699...41d
jente_80 Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 At jeg ikke får åpna appen for øyeblikket, selv etter å ha reinstallert appen
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Ei som sender selfie hver gang hun trener. Anonymous poster hash: 94ca2...196
Lurifaxa Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Jeg er den som gjerne sender bilde av barnet mitt ofte på snap. Ikke så ekstremt som nevnt over. 5-6 stk hver dag. Men noen ganger kanskje 3 bilder på en dag og kanskje 3 dager til neste gang. Si maks 6-7 bilder tilsammen i løpet av en uke, bare av barnet mitt. Så er det andre bilder i tillegg. Det JEG tenker om snap, er at man sender bilder av SIN hverdag. Og da er det jo bilder av hverdagen sin. ->Baby spiser grøt, baby ligger på matten... osv. Ja, det er kanskje kjedelig for andre, men det er hverdagen til denne personen. Og du trenger jo ikke se på bildet i 10 sekunder. Du kan se 1 sek og så la være.. Syns ikke man behøver å slette noen av den grunn. Du trenger jo ikke å svare på disse meldingene. Jeg gjør sjeldent det i alle fall. Og forventer ikke at mine venner skal svare på bildene jeg sender av barnet mitt. Skjønner det hvis du svarer på hver og en, at det kan bli veldig surt å få så mange..!
skjotta Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 At jeg får opp til 3-4 varsler om den samme snappen over en 3-4 dagers periode.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #8 Skrevet 4. mars 2015 Han som jeg ikke har et veldig nært forhold til, men som sender meg selfies i ett kjør. Uten skjorte. Og han holder selvfølgelig telefonen nedenfra, så det ser lite lekkert ut. Han er overhode ikke noe fruktfat, og jeg åpner som regel ikke snappene han sender. Irriterende at det ikke går an å slette snapper, for å få vekk varselet (eller går det?! Hjelp??) Anonymous poster hash: ec7b2...5e2
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. mars 2015 #9 Skrevet 4. mars 2015 Han som jeg ikke har et veldig nært forhold til, men som sender meg selfies i ett kjør. Uten skjorte. Og han holder selvfølgelig telefonen nedenfra, så det ser lite lekkert ut. Han er overhode ikke noe fruktfat, og jeg åpner som regel ikke snappene han sender. Irriterende at det ikke går an å slette snapper, for å få vekk varselet (eller går det?! Hjelp??) Anonymous poster hash: ec7b2...5e2 Det er jo bare å trykke lenge nok til at den åpnes, du trenger ikke å se på dem i 10 sek Og slette han som snapvenn kanskje?
Jezebel Skrevet 4. mars 2015 #10 Skrevet 4. mars 2015 Har ei venninne som sender utallige snapper når hun er på fest (og det er hun ofte). Sist helg kom det 10 (!) snapper av min venninnes venninne (som jeg ikke aner hvem er) som sto og dinglet med spritgelevannmelon. 10 snapper av et fremmed menneske som leker med spritgele er mer enn jeg takler og hun fikk beskjed om å kutte ut eller slette meg fra lista si.
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. mars 2015 #11 Skrevet 4. mars 2015 Snap av ungene i helt normale settinger irriterer meg. For guess what, vi spiser, drikker, sover og ser på tv vi og!! Innimellom ok, men i begrenset opplag. Funker kun fra de i helt nær relasjon. Og bilde av mat, vanlig mat. Whyyyy?? Du spiser, klapp for det. Har dog noen jeg gleder meg til å se på! Der er det alt fra tær til topptur på ski! Da fryder jeg meg..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #12 Skrevet 4. mars 2015 Blir irritert av snappene til nevøen min. Han flyttet hjemmefra for ikke så lenge siden i en alder av 16 år. Han snapper omtrent hver dag at han drikker, og er så stolt over all spriten han får tak i. Er prøvd å ta tak i dette, men han må vel bare rase fra seg. Ikke så alt for mye jeg kan gjøre, men foreldre og barnevern er klar over dette. Forsåvidt har jeg også ei i familien som NAV'er, (jeg dømmer IKKE navere), men hun er egentlig i full stand til å jobbe! Hun kan gå på fjellet, trene, sitte foran datamaskinen mange timer for dag, shoppe osv, men å jobbe det kan hun ikke. Hun er i så nær familie at jeg vet hva hun er i stand til og ikke, og det er flere jobber hun kan gjøre. Nå har hun fått seg en tilpasset jobb via nav, som hun kan dra på når det passer for henne. Og det er så og si aldri. Og når hun først drar på jobb, snapper hun HELE jobbdagen. Sist gang fikk jeg 31 (TRETTIEN!!!!!) snapper mellom kl. 8 og 3. Alle andre jobber for det meste hver dag, og det er absolutt ingen av mine venner på snap dokumenterer hele arbeidsdagen! Men ellers synes jeg bare det er koselig med snap, og synes det er hyggelig både med bilder av barn, selfies og eventuelle aktiviteter. Og om noen snapper hver gang de er på trening, så bryr det meg heller ikke noe særlig. Anonymous poster hash: 886cc...432
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #13 Skrevet 5. mars 2015 Har ingen på Snap som irriterer meg, jeg. Snap er det mest private "sosiale mediet" jeg har, der er det knallhard utvelgelse. Flere som har det slik? 227 venner på Facebook, 104 på Instagram og kun 19 på Snapchat... Blir veldig glad for alle snappene jeg får Anonymous poster hash: d63b9...701
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå