Gå til innhold

Hva har du gjort idag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har; stått opp kl 06 (fridag) fulgt storesøster i bhg, hjemme med et åring. Møtt en venninne , henta gubbe på jobb. Lagd middag. Lagt minste, han la største. Bretta helvetes mye klær :P dødssliten kl 20. Burde vel trent og bakt også, gadd ikke ;)

Anonymous poster hash: bde74...46b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg gått på to skiturer, sovet to ganger, vasket klær, lagd middag, gjort lekser med barna og sett på TV med mannen.

Anonymous poster hash: 6bd02...ddf

Skrevet

Opp ca 07:30, levert unge i bhg, dratt hjem og gjort husarbeid, hatt time på DPS, henta ungen i bhg, gått litt på ski, spist middag, hatt besøk av bestefar, sett barnetv, lagt ungen, ligget på sofaen til nå.

Anonymous poster hash: 9f0f6...32d
Skrevet

Sto opp, dusjet og spiste frokost før jeg ryddet og vasket litt. Dro så til legen og var innom apoteket før jeg tok bussen hjem. Da jeg kom hjem slappet jeg litt av før jeg gikk tur med hunden. Spiste litt igjen og så litt på tv. Pusset tenner og gikk en tur til. Nå har jeg lagt meg.

Anonymous poster hash: 70190...b9b

Skrevet

Vært på jobb fra 07.00 til 19.00 -vanlig arbeidsdag + overtid + personalmøte. Etter jeg kom hjem har jeg vasket to maskiner med tøy, vasket opp og er nå trøtt som fy

Anonymous poster hash: 2e96f...59a
Skrevet

Opp kl 06 og rett på jobb. Jobbet som en gal i hele dag for å rekke alt, ikke hatt matpause eller andre pauser. Måtte jobbe en halv time overtid. Så rett på undervisning et par timer. Etter undervisning måtte jeg springe som en gal for å rekke bussen. Møtte mannen i byen og dro på et stand UP show. Hjem til eldste og hjelpe henne å pakke til snøhuletur. Endelig tid for mat kl 22. Hengte opp klær og satte på en ny maskin med klær. Helt utkjørt nå å på tur å stupe i seng.

Ny dag i morgen med nye muligheter :) Jeg føler døgnet ikke har nok timer til alt som MÅ gjøres og alt jeg har lyst å gjøre.

Anonymous poster hash: 10f23...9a6

Skrevet

Opp ca 9, har tatt en løpetur, gått lang tur. Spist lunsj med litt familie. Shopper litt. Mer lunsj og mer tur med en venninne.

Kaffe innimellom alt dette.

Shoppet med mannen min, Sett film med mannen og ryddet litt. Nå er det straks natta, mannen ligger ved siden av meg innsiden og snorker ... Deilig vårdag! Med mye frisk luft og hyggelige møter og ærender:)

Skrevet

Sto opp 7.30. Gjorde klar tre unger, leverte på skole og i bhg. Dro hjem, malte 2/3 av loftstua med grunning, så på tv i en halvtime, lagde middag, hjalp med lekser, kjørte eldste på vennegruppe, gikk tur i 40 min før jeg hentet igjen. Kveldsmat til ungene, la minste. Malte litt til. Ligger nå med verkende armer og rygg. Uvant muskelbruk.😊

Anonymous poster hash: 68c3d...249

Skrevet

Jobb, middag, lekser med barna og så litt eggedosis før jeg fikk barna i seng. Og så har jeg ligget her på sofaen siden det  :danse:

Skrevet

Stått opp med ungene, fått de avgårde med mannen til barnehage og skole.

Vært på jordmorkontroll på helsestasjonen.

Spist fiskesuppe på kafe til lunch, take-away caffe mocca + en makron (ikke hverdagskost!).

Satt på en klesvask.

Handlet middag.

Sovet.

Gjort lekser med eldste barnet.

Laget middag (shepards pie).

Lagt unger.

Pc-tid med en kopp te!

Anonymous poster hash: 7b4ac...c0f

Skrevet

Sto opp kl 04.45 med ene 2-åringen. Kl 05.15 våknet andre 2-åringen og 05.30 våknet 4-åringen! Så da fikk dem seg et bad, mens jeg tok en dusj (har dusj ved siden av badekaret) og fikk sminket og ordnet meg. Så vekte vi mannen 06.30 og spiste frokost sammen. Så kom vi oss ut døra 07.30.
Etter jobb var det å hente barna for så å dra hjem å lage middag. Etter middag dro vi på aketur i skogen ved siden av huset. 
kl 19.00 var barna i seng, og etter det har vi ryddet kjøkken, stue, vasket og bretta klær og støvsugd huset. Nå har vi akkurat spist kvelds og er veldig klar for å legge oss! Tipper det blir minst 4 ganger opp ila natten og opp før hanen galer :(

Anonymous poster hash: 01cd2...b53
Skrevet

Opp 0500 med begge barna. Dro på jobb 0730 mens samboer har vært hjemme med barna i dag. Kom hjem og lagde middag, lekte med barna, stelte og la 4 åringen, sett litt på tv og ryddet på kontoret og kjøkken. Natta nå kl 2330.

Anonymous poster hash: 8bbb4...278

Skrevet

Opp kl 0715, lagde matpakke og sendte eldste på skolen. Lagde frokost til mellomste å slo på tv. Gikk opp for å se etter baby som sov med pappaen. Kledde på mellomstore kl 9 å sendte han med pappaen til bhg. Spiste frokost. Hengte opp klær å satt på ny maskin. Ryddet kjøkkenet. Gikk opp til en venninne. Innom å hentet i bhg kl 1330. Middag(laks). Rydding. Lekser. Dusjing. Skrev handleliste. Legging av barn. Dusjing med baby. Luksusfellen. Unge mødre. Fjorden cowboys.Sex. og nå skal jeg lalle.

Anonymous poster hash: dea80...937

Skrevet

Febersyk 3-åring=innedag med kaptein sabeltann på tv

Skrevet

Er høygravid, så er hjemme og venter på'no action fra lille i magen!😉

Stod opp 07.15, hjalp mann og barn ut døra på vei til bhg og jobb. Hadde en særdeles hektisk dag dagen før, så var innstilt på å slappe av og kose meg hjemme i møkkaværet.

Spiste frokost og så reprise av Ungkaren Australia

Snakket så med en venninne i telf. (som også er gravid og hjemme) i nesten 1 1/5t

Gikk på badet og hadde en deilig egenpleiestund med fotbad, ansiktetsmaske og hårkur.

Ble trett, så la meg litt til å hvile og sov ca 1 t

Stod opp i 13-tida, ryddet kjøkken, stue og bad. Satte på vaskemaskin og brettet klær. Tømte oppvaskmaskin og satte på ny.

Tok en hvilepause og så en episode "fødeavdelingen" mens jeg sippet og gråt.

Laget pannekakerøre til middag og fortsatte litt smårydding mens jeg ventet på finingene mine❤️

Anonymous poster hash: 04693...65b

Skrevet

Veldig få som jobber?

Anonymous poster hash: 47425...c8f

Skrevet

Veldig få som jobber?Anonymous poster hash: 47425...c8f

Jobber redusert jeg, mens vi er uten barnehage Mange her er vel i mammaperm ;-) hi

Anonymous poster hash: bde74...46b

Skrevet

Sitter på legekontoret og tar glukosebelastningstest :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...