Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Hei ! i dette svangerskapet som sist sliter jeg og mannen min med sex livet, Selve sexen går helt fint men det er etterpå som er rett og slett helvette. Bare minutter etter utløsning får jeg en veldig sviende følelse i underlivet.(ikke ved bruk av kondomer, men dere vet menn er jo så glad i å bruke de ) Det pulserer og hovner opp. Jeg går på do og det føles ut som jeg har tidenes urinveis infeksjon når jeg tisser. Det går over iløpet av natten men smertene sovner jeg til og de avtar ikke i våken tilstand. Min mann merker ikke noe før 1-3 dager sener da de begynner med røde flekker på penis hodet, utvikler seg senere til at ''kanten'' på pensihodet hover opp og blir ømt. Han får også sprekker på innsiden av forhuden viss vi har sex flere ganger den uken. Samme med meg får jeg små rifter på innsiden av kjønns lippene. Min mann som var mest plages i sist svangerskap oppsøkte til slutt lege uten hjelp. De sjekket ikke pensi selv og han fikk beskjed om at han mest sannsynlig hadde herpes. Da testet vi oss begge for alt av slike sykdommer men fik vite at vi er helt friske begge to... min lege har ikke noe svar... Jeg mistenker at jeg har litt surere ph verdi nedentil nå som jeg er gravid igjenn.. ( uke 13 ) Tips? erfaringer? Anonymous poster hash: 42c04...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå