Gå til innhold

Noen med erfaring med CYBEX PALLAS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: 4fe10...782

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderte den, men ombestemte meg når jeg såg krasjtester av den.

Det blir bakovervendt til minst 4 år, samma hva.

Anonymous poster hash: 40eb7...714
Skrevet

Vi har den, er fornøyd, men den krever langt bilbelte når man skal bruke puten, så prøv den i bilen først hvis ikke du vet at du har lange belter. Her er ikke beltet mer enn akkurat langt nok, så gutten vår på 14 kg har ikke plass til å ha ytterjakke på (det skal man jo helst ikke ha uansett da).

En annen ting er at han i butikken sa at barn enten elsker eller hater den puten, så han anbefalte å prøve å sette barnet i setet først og se om det ble godtatt.

Anonymous poster hash: 6a203...829
Skrevet

Har 3 stykker, og den kommer like bra ut i tester når man bruker puten som bakovervente stoler....

Anonymous poster hash: 3dadb...eec

Skrevet

Har 3 stykker, og den kommer like bra ut i tester når man bruker puten som bakovervente stoler....

Anonymous poster hash: 3dadb...eec

En framovervendt stol, enten den har pute som pallas har, eller har fempunktsele kan aldri sammenlignes med en bakovervendt stol. Dette er to forskjellige ting, så utfra slik jeg forstår deg har du misforstått noe. Altså, en framovervendt stol kan aldri teste like bra som en bakovervendt.

Anonymous poster hash: 380cd...386

Skrevet

Min gutt fikset ikke den puten. Tror han fikk litt Klaus rett og slett.

Skrevet

Vi er strålende fornøyd. Kjøpte lik til bil nr 2. Puta var ikke noe problem her. Hun sitter også godt i det når hun sovner. Hadde lett valgt det igjen!

Skrevet (endret)

Vi hadde en slik. Den fungerer veldig bra, men etter den siste (canadiske?) forskningsrapporten har vi valgt å ikke bruke det lenger. Når man MÅ ha barna forovervendt føler jeg det er valget mellom pest og kolera...

Så vi strekker oss langt for å unngå det.

Endret av Appelsinpiken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...