Gå til innhold

Omgangssyke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er "definisjonen"? De må vel kaste opp flere ganger? Barnet her kasta opp for noen timer siden, men så kommer det ikke noe mer, og hun er i god form. Faren hadde snurra henne på huska ca 30 min før, og nå lurer jeg på om det kan være derfor hun kasta opp. Samtidig går det veldig mye rundt hos nå, så jeg er i tvil...

Anonymous poster hash: 9d350...4c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun ble snurret på husken kaster man opp med en gang i så fall. Hun må nok holdes hjemme hvis det var det du lurte på. 

Skrevet

Ja, det er nok omgangssyken. Arter seg veldig forskjellig. Noen kaster bare opp en gang. Holdes hjemme i 48 timer.

Anonymous poster hash: 68432...c86

Skrevet

Noen kaster opp mange ganger, andre kun en gang. Hadde alle tatt forhåndsregler i slike tilfeller hadde vi kanskje sluppet epidemier i bhg. Så vær så snill å ikke bagatelliser det når de kaster opp. Hold de hjemme i 48 timer. Hilsen fortvilet mamma som får hjem barn fulle av baselusker 😞

Anonymous poster hash: 298db...969

Skrevet

Jeg mente absolutt ikke at hun ikke skal holdes hjemme, for det kommer jeg til å gjøre uansett. Det var bare det at jeg plutselig(dette er første gangen hun har kastet opp) kjente på følelsen av at jeg faktisk ikke vet hva som feiler henne, hun får jo ikke fortalt meg noe særlig om det :(

Nå har hun kastet opp flere ganger, så det er nok ingen tvil. Heldigvis tar hun det ganske pent, sitter bare helt stille og kaster opp, virker ikke redd eller noe.

Så nå lurer jeg på hvordan dere gjør det når de har omgangssyken, ligger dere i samme seng som de? Eller legger dere dem i egen seng? Og hva er best, vann? Hva slags mat?

Anonymous poster hash: 9d350...4c5

Skrevet

Jeg rigger til på sofaen og dekker til med tisselaken og vanlig laken når min er syk. Holder vakt til det gir seg. Gir vann ofte med skje bare litt og litt. God bedring:)

Anonymous poster hash: abd99...6a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...