Gå til innhold

Skal barna ha fri hele påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 631bc...599

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det, kommer an på om jeg får fri :-)

Skrevet

Nei. Jeg får inn rundt 75 stiler i uken før påsken, så jeg er avhengig av å ha de to yngste i bhg/på SFO på mandagen og tirsdagen slik at jeg kan få rettet mest mulig før alle besøkene begynner senere i påsken.

Anonymous poster hash: fb88e...607
Skrevet

Ja, ungene våre er så heldige at de alltid har fri hele skoleferiene.

Både jeg og mannen har fleksible jobber hvor vi selv bestemmer når og hvor vi gjør arbeidsoppgavene våre så lenge de blir gjort. Vi kan flekse, jobbe hjemmefra, ta fri en tirsdag og jobbe en søndag, være hjemme på dagtid og jobbe på kveldstid osv som vi ønsker.

Arbeidsgiver tjener veldig på å gi denne friheten, for selv med 3 barn har vi ikke brukt en eneste sykt-barn-dag noen av oss siste 3 årene :)

Anonymous poster hash: e7e0c...e9d

Skrevet

Ja, mannen har alltid fri i påsken så ungene får fri :) Jeg derimot må jobbe i år...

Skrevet

Fri ja.

Pappaen har fri hele påsken, jeg må jobbe 1 1/2 dag i begynnelsen av uken, deretter har jeg fri.

Anonymous poster hash: 51c5e...3a3
Skrevet

Ja :)

Anonymous poster hash: 47a3c...841

Skrevet

Ja :) Det er fordelen med å jobbe på småskoletrinnet, ikke så mye retting av prøver i påsken.

Skrevet

Ja, for en gangs skyld skal barnet mitt ha fri, og jeg merker det er mye gøyere å svare på denne typen tråder da. ;)

Anonymous poster hash: 7b61b...f83
Skrevet

jepp :)

Skrevet

Vi skal ha fri men jeg har jo aldri penger ... Så bort noe sted skal vi ikke !

Noen tips til aktiviteter som er gøy og billig?:) et barn på skolen og ett i Bhg

Anonymous poster hash: f9fe6...c94

Skrevet

Ja. Jeg er i permisjon så i år får også bhgjenta fri hele påska. Vi har leid hytte i påskeuka så vi gleder oss! Får bare håpe jeg føder i tide så jeg også kan være med:-)

Skrevet

Mine skal ha fri fra skole/bhg, men de skal være med meg på jobb. Hos oss har arbeidsgiver et opplegg for barn av ansatte de 3 dagene i påskeuka. Det blir fin avveksling for de, og jeg sparer feriedagene mine til sommeren :)

Anonymous poster hash: a945a...d55
Skrevet

Mine skal ha fri fra skole/bhg, men de skal være med meg på jobb. Hos oss har arbeidsgiver et opplegg for barn av ansatte de 3 dagene i påskeuka. Det blir fin avveksling for de, og jeg sparer feriedagene mine til sommeren :)

Anonymous poster hash: a945a...d55

Jøss så fint det hørtes ut da! Hva jobber du med? Mine skal forresten også ha fri 😊

Anonymous poster hash: 4dab4...33f

Skrevet

Ja :) I min jobb er vi så heldig å ha fri hele påskeuken og romjulsuken så da får barna også fri :) Vi skal sannsynligvis på hytten :)

Anonymous poster hash: 5aec5...ec4

Skrevet

Ja :) I min jobb er vi så heldig å ha fri hele påskeuken og romjulsuken så da får barna også fri :) Vi skal sannsynligvis på hytten :)

Anonymous poster hash: 5aec5...ec4

Samme har mannen min i tillegg til 5 uker ferie. Så ungene får fri.

Jeg jobber mandag og tirsdag.

Anonymous poster hash: f87bd...dbd

Skrevet

Håper det! Søkt om ferie ihvertfall

Anonymous poster hash: a1845...90c

Skrevet

Ja, sånn sett er barna "heldige". Pappaen og jeg er ikke sammen lenger så de har fri hele sommeren og alle ferier innimellom. 4 uker hvêr til sommeren og 5 uka på fe andre feriene. Jeg jobber også for meg selv og kan alltid ha barna hjemme.

Skrevet

Fri fra skjærtorsdag til og med 2. påskedag, ja. Som oss voksne.

Anonymous poster hash: 1b2a6...629

Skrevet

Ja han skal ha fri :) Vi hadde uansett ikke hatt noe valg fordi barnehagen er stengt i påsken, også de 3 dagene før skjærtorsdag. Jeg jobber på et pedagogisk senter og er i barnehagene så jeg har fri selv, så da går det jo bra :)

Skrevet

Ja han skal ha fri :) Vi hadde uansett ikke hatt noe valg fordi barnehagen er stengt i påsken, også de 3 dagene før skjærtorsdag. Jeg jobber på et pedagogisk senter og er i barnehagene så jeg har fri selv, så da går det jo bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...