Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Nei. Jeg får inn rundt 75 stiler i uken før påsken, så jeg er avhengig av å ha de to yngste i bhg/på SFO på mandagen og tirsdagen slik at jeg kan få rettet mest mulig før alle besøkene begynner senere i påsken. Anonymous poster hash: fb88e...607
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Ja, ungene våre er så heldige at de alltid har fri hele skoleferiene. Både jeg og mannen har fleksible jobber hvor vi selv bestemmer når og hvor vi gjør arbeidsoppgavene våre så lenge de blir gjort. Vi kan flekse, jobbe hjemmefra, ta fri en tirsdag og jobbe en søndag, være hjemme på dagtid og jobbe på kveldstid osv som vi ønsker. Arbeidsgiver tjener veldig på å gi denne friheten, for selv med 3 barn har vi ikke brukt en eneste sykt-barn-dag noen av oss siste 3 årene Anonymous poster hash: e7e0c...e9d
Kanutten83 Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Ja, mannen har alltid fri i påsken så ungene får fri Jeg derimot må jobbe i år...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #8 Skrevet 4. mars 2015 Fri ja. Pappaen har fri hele påsken, jeg må jobbe 1 1/2 dag i begynnelsen av uken, deretter har jeg fri. Anonymous poster hash: 51c5e...3a3
piranha Skrevet 4. mars 2015 #10 Skrevet 4. mars 2015 Ja Det er fordelen med å jobbe på småskoletrinnet, ikke så mye retting av prøver i påsken.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #11 Skrevet 4. mars 2015 Ja, for en gangs skyld skal barnet mitt ha fri, og jeg merker det er mye gøyere å svare på denne typen tråder da. Anonymous poster hash: 7b61b...f83
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #13 Skrevet 4. mars 2015 Vi skal ha fri men jeg har jo aldri penger ... Så bort noe sted skal vi ikke ! Noen tips til aktiviteter som er gøy og billig? et barn på skolen og ett i Bhg Anonymous poster hash: f9fe6...c94
MamaLadyBug Skrevet 4. mars 2015 #14 Skrevet 4. mars 2015 Ja. Jeg er i permisjon så i år får også bhgjenta fri hele påska. Vi har leid hytte i påskeuka så vi gleder oss! Får bare håpe jeg føder i tide så jeg også kan være med:-)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #15 Skrevet 4. mars 2015 Mine skal ha fri fra skole/bhg, men de skal være med meg på jobb. Hos oss har arbeidsgiver et opplegg for barn av ansatte de 3 dagene i påskeuka. Det blir fin avveksling for de, og jeg sparer feriedagene mine til sommeren Anonymous poster hash: a945a...d55
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #16 Skrevet 4. mars 2015 Mine skal ha fri fra skole/bhg, men de skal være med meg på jobb. Hos oss har arbeidsgiver et opplegg for barn av ansatte de 3 dagene i påskeuka. Det blir fin avveksling for de, og jeg sparer feriedagene mine til sommeren Anonymous poster hash: a945a...d55 Jøss så fint det hørtes ut da! Hva jobber du med? Mine skal forresten også ha fri 😊 Anonymous poster hash: 4dab4...33f
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #17 Skrevet 4. mars 2015 Ja I min jobb er vi så heldig å ha fri hele påskeuken og romjulsuken så da får barna også fri Vi skal sannsynligvis på hytten Anonymous poster hash: 5aec5...ec4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #18 Skrevet 4. mars 2015 Ja I min jobb er vi så heldig å ha fri hele påskeuken og romjulsuken så da får barna også fri Vi skal sannsynligvis på hytten Anonymous poster hash: 5aec5...ec4 Samme har mannen min i tillegg til 5 uker ferie. Så ungene får fri. Jeg jobber mandag og tirsdag. Anonymous poster hash: f87bd...dbd
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #19 Skrevet 4. mars 2015 Håper det! Søkt om ferie ihvertfall Anonymous poster hash: a1845...90c
Gemini77 Skrevet 4. mars 2015 #21 Skrevet 4. mars 2015 Ja, sånn sett er barna "heldige". Pappaen og jeg er ikke sammen lenger så de har fri hele sommeren og alle ferier innimellom. 4 uker hvêr til sommeren og 5 uka på fe andre feriene. Jeg jobber også for meg selv og kan alltid ha barna hjemme.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #22 Skrevet 4. mars 2015 Fri fra skjærtorsdag til og med 2. påskedag, ja. Som oss voksne. Anonymous poster hash: 1b2a6...629
Bia og Mini Skrevet 4. mars 2015 #23 Skrevet 4. mars 2015 Ja han skal ha fri Vi hadde uansett ikke hatt noe valg fordi barnehagen er stengt i påsken, også de 3 dagene før skjærtorsdag. Jeg jobber på et pedagogisk senter og er i barnehagene så jeg har fri selv, så da går det jo bra
Bia og Mini Skrevet 4. mars 2015 #24 Skrevet 4. mars 2015 Ja han skal ha fri Vi hadde uansett ikke hatt noe valg fordi barnehagen er stengt i påsken, også de 3 dagene før skjærtorsdag. Jeg jobber på et pedagogisk senter og er i barnehagene så jeg har fri selv, så da går det jo bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå