Gå til innhold

Hvilke bachelorutdanninger ser dere litt med på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: cea85...0b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: e5abe...223

Skrevet

Førskolelærer

Anonymous poster hash: c6584...5cb
Skrevet

Ingen....? Men innrømmer glatt at jeg kan gjøre meg noen tanker om matnytten ved diverse utdannelser fra fakultetene nærmest Blindern trikkeholdeplass.

Anonymous poster hash: b7871...b71

Skrevet

Førskolelærer.

Grunn: tullete studie der man f.eks. Får karakter i å tenne bål. Sikkert mye nyttig også, men altfor mye visvas.

Anonymous poster hash: 3674a...2ab

Skrevet

Førskolelærer.

Grunn: tullete studie der man f.eks. Får karakter i å tenne bål. Sikkert mye nyttig også, men altfor mye visvas.

Steike. Jeg må ha vært syk den dagen det var vurdering i det. Heldigvis var jeg der både på pedagogikk- og metodikkeksamen, og jeg fikk også levert bacheloroppgaven min om samarbeidet mellom barnehage og barnevern, så da besto jeg selv uten karakter i båltenning...puh!

Anonymous poster hash: dc6e9...403

Skrevet

Førskolelærer her og. Flott at noen tar den dog!

Anonymous poster hash: cea85...0b2

Skrevet

Ingen.

Noen studier er smale men de kan ha matnytte likevel. En del er praktisk rettet andre er mer akademiske. Jeg ser ingen grunn til å se ned på mennesker som velger å bruke 3-4 år av livet sitt på å studere. Da kan de andre ting enn jeg kan - og samfunnet trenger veldig mange slags kompetanser og yrkesgrupper.

Skrevet

Jeg ser ikke ned på noen utdannelser. Det er jo bare idiotisk.

Anonymous poster hash: 4e5c9...312
Skrevet

Førskolelærer.

Jepp, var visst borte den dagen også, gitt!

Lurer på om du har peiling på hva du snakker om!😄

Anonymous poster hash: 6903f...1c7

Skrevet

Ser ikke ned på noen utdannelse, om det er lege eller fagbrev som snekker!! Det er bra folk jobber og gjør en nytte for samfunnet. Ser heller ned på de, slike som mitt søskenbarn som er så syk og ikke har energi til å jobbe, men drikker og er på fest opptil 2-3 dager i uken, sover til kl 15:00 og er våken på natten. Voksent menneske, på nærmere 30år. Slike har jeg ikke mye igjen for...

Anonymous poster hash: 74a95...6d2

Skrevet

Førskolelærer.

Hmmm... Seriøst? Hvor i alle dager har du hørt det? Som førskolelærer har jeg mer pedagogikk en en allmenlærer.... Men ingen eksamen i båltenning eller lignende.

Anonymous poster hash: 26ddf...841

Skrevet

Ser da virkelig ikke ned på noen utdannelser. Heller ingen yrker.

Skrevet

Skjønner virkelig ikke hva du vil med denne tråden.

Uanstendig å svare.

Anonymous poster hash: 7ba40...b12

Skrevet

Ingen....? Men innrømmer glatt at jeg kan gjøre meg noen tanker om matnytten ved diverse utdannelser fra fakultetene nærmest Blindern trikkeholdeplass.

Har vært innom to av fakultetene nærmest nevnte trikkestopp, men har tatt til vettet. Tar økad ved en god høyskole.

Anonymous poster hash: 2631d...849

Skrevet

Har vært innom to av fakultetene nærmest nevnte trikkestopp, men har tatt til vettet. Tar økad ved en god høyskole.

Anonymous poster hash: 2631d...849

Ja, Gud forby at vi skal utdanne folk innen fag som historie og samfunnsøkonomi.. Helt uinteressant for samfunnet å ha folk med den type kompetanse

Anonymous poster hash: 9d478...1e3

Skrevet

Førskolelærer.

Er du psykotisk?

Anonymous poster hash: c379a...223

Skrevet

Økonomi kanskje? Det er jo allerede overflod av økonomiutdannede her i landet. Tenker utdanningsløpet på bacheloren ikke kan måle seg med en master fra NHH.

Anonymous poster hash: 51487...601

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...