Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Er gift og har barn. Er i midten av 30 årene og fornøyd med livet slik det er. Men så plutselig dukker det opp en kar som er 12-13 år yngre enn meg som får meg til å oppføre meg som en fjortis. Alt skjedde så plutselig, han kom til meg etter en fest. Han viste jeg var alene men jeg viste ikke at han skulle komme. Så kjørte han meg hjem etter en annen fest noen uker seinere. Den hjemturen tok 3 timer. Da ble det heftig i bilen, men stoppet det akkurat før det gikk for langt. Men vet det er utroskap. Men nå sender han meldinger. Vil vi skal møtes igjen, savner meg. Det eneste jeg tenker på er han. Vet jo det aldri kunne blitt noe seriøst. Da han er altfor ung til å bli en farsfigur for mine. I tillegg har jeg tenkt å bli gammel med han jeg er sammen med. Har noen av dere hatt det slik, hva er oppskriften på å glemme han. Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 5a28d...b80
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Du må bare ta tiden til hjelp. En forelskelse varer uansett ikke evig. Anonymous poster hash: 0dac8...bc6
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Første punkt er å droppe all kontakt med ham! Dvs. du må be ham holde seg unna, slett nr hans, ev. blokker det også. Du er en milf for ham, mer uforpliktende blir det ikke for ham - du er gift og har barn, du er ikke i en situasjon hvor du kan stille krav til ham. Så du er en ideell sexpartner for ham. Dropp all kontakt med ham, unngå steder du vet du kan risikere å møte ham. Anonymous poster hash: d7260...ac4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 HI. Jeg vet jeg er en MILF. Det sa han allerede første kvelden. Jeg har prøvd å nekte meg selv å svare, men er helt fjortis. Sitter som en liten unge og venter på svar fra han. Alt jeg gjør er nesten han som er motivator for nå om dagen. Skal ut på middag i dag med en venninnegjeng. Vil ta en øl da for da vet jeg han kjører meg hjem. Og da kan alt skje. Alt for mye av meg ønsker at det skal skje noe mere også. Sant og si så det eneste som stoppet meg sist var at jeg hadde hatt sex med mannen min samme dag. Kunne ikke la han "plaske i søla". Nå føler jeg meg skikkelig råtten her. Anonymous poster hash: 5a28d...b80
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 HI. Jeg vet jeg er en MILF. Det sa han allerede første kvelden. Jeg har prøvd å nekte meg selv å svare, men er helt fjortis. Sitter som en liten unge og venter på svar fra han. Alt jeg gjør er nesten han som er motivator for nå om dagen. Skal ut på middag i dag med en venninnegjeng. Vil ta en øl da for da vet jeg han kjører meg hjem. Og da kan alt skje. Alt for mye av meg ønsker at det skal skje noe mere også. Sant og si så det eneste som stoppet meg sist var at jeg hadde hatt sex med mannen min samme dag. Kunne ikke la han "plaske i søla". Nå føler jeg meg skikkelig råtten her. Anonymous poster hash: 5a28d...b80 Så det du sier er egentlig at du planlegger å være utro med ham. Du planlegger å ta en øl i kveld for å få denne unge fyren til å kjøre deg hjem slik at "alt kan skje". Hvis mannen din mener det er greit at dere har et åpent forhold, så kjør på. Hvis mannen din ikke mener det, så får du ta ansvar og heller gå fra ham. Ikke sett hele familien din i fare for noen knull med en valp som du ikke betyr annet enn sex for. Anonymous poster hash: d7260...ac4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Been there done that, veldig smigrende å få denne oppmerksomheten, blei en skikkelig oppvask, det gikk seg til å blir nok gammel med mannen min, er best sånn! Det er bare å holde seg unna, selv om det er utrolig vanskelig... Anonymous poster hash: 22a44...a2a
Bumblebeee Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Gi deg mens leken er god. Hvis du setter pris på familien din og har det minste lille respekt for mannen din så stopper du nå. Dette blir bare vondt. Er du villig til å ofre alt for et knull?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #8 Skrevet 4. mars 2015 HI. Jeg vet jeg er en MILF. Det sa han allerede første kvelden. Jeg har prøvd å nekte meg selv å svare, men er helt fjortis. Sitter som en liten unge og venter på svar fra han. Alt jeg gjør er nesten han som er motivator for nå om dagen. Skal ut på middag i dag med en venninnegjeng. Vil ta en øl da for da vet jeg han kjører meg hjem. Og da kan alt skje. Alt for mye av meg ønsker at det skal skje noe mere også. Sant og si så det eneste som stoppet meg sist var at jeg hadde hatt sex med mannen min samme dag. Kunne ikke la han "plaske i søla". Nå føler jeg meg skikkelig råtten her. Anonymous poster hash: 5a28d...b80 Så det du sier er egentlig at du planlegger å være utro med ham. Du planlegger å ta en øl i kveld for å få denne unge fyren til å kjøre deg hjem slik at "alt kan skje". Hvis mannen din mener det er greit at dere har et åpent forhold, så kjør på. Hvis mannen din ikke mener det, så får du ta ansvar og heller gå fra ham. Ikke sett hele familien din i fare for noen knull med en valp som du ikke betyr annet enn sex for. Anonymous poster hash: d7260...ac4 Takk. Var vel akkurat det jeg trengte høre. Det jeg sier til meg selv hele tiden. Skal prøve å skjerpe meg. Vet selv at jeg har oppført meg som en totalt idiot siste tiden, men er ikke lett. For når sant skal sies så tenker jeg på han altfor mye. Er også sykt nysgjerrig da han har et vanvittig langt stell. Akkurat det irriterer meg grønn at jeg er så opphengt i. Faen ta meg selv.... Nei. Tror jeg må kaste telefon noen uker. Anonymous poster hash: 5a28d...b80
Helene Harepus Skrevet 4. mars 2015 #9 Skrevet 4. mars 2015 Men hvorfor er det en selvfølge at han kjører deg hjem hvis du "tar en øl" med venninner? Er han sønnen til en av de, eller?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #10 Skrevet 4. mars 2015 Men hvorfor er det en selvfølge at han kjører deg hjem hvis du "tar en øl" med venninner? Er han sønnen til en av de, eller? Nei det er han ikke. Det er ingen selvfølge, men vet han ville gjort det. Min lille unnskyldning for at han skal hente meg og kjøre meg hjem bare. Men jeg kjenner pappaen hans, så vi lo litt av det. Han bor hjemme og mente pappaen kom til å få sjokk om han så meg komme ut fra rommet. Det ville aldri hent. Anonymous poster hash: 5a28d...b80
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #11 Skrevet 4. mars 2015 HI. Jeg vet jeg er en MILF. Det sa han allerede første kvelden. Jeg har prøvd å nekte meg selv å svare, men er helt fjortis. Sitter som en liten unge og venter på svar fra han. Alt jeg gjør er nesten han som er motivator for nå om dagen. Skal ut på middag i dag med en venninnegjeng. Vil ta en øl da for da vet jeg han kjører meg hjem. Og da kan alt skje. Alt for mye av meg ønsker at det skal skje noe mere også. Sant og si så det eneste som stoppet meg sist var at jeg hadde hatt sex med mannen min samme dag. Kunne ikke la han "plaske i søla". Nå føler jeg meg skikkelig råtten her. Anonymous poster hash: 5a28d...b80 Så det du sier er egentlig at du planlegger å være utro med ham. Du planlegger å ta en øl i kveld for å få denne unge fyren til å kjøre deg hjem slik at "alt kan skje". Hvis mannen din mener det er greit at dere har et åpent forhold, så kjør på. Hvis mannen din ikke mener det, så får du ta ansvar og heller gå fra ham. Ikke sett hele familien din i fare for noen knull med en valp som du ikke betyr annet enn sex for. Anonymous poster hash: d7260...ac4 Takk. Var vel akkurat det jeg trengte høre. Det jeg sier til meg selv hele tiden. Skal prøve å skjerpe meg. Vet selv at jeg har oppført meg som en totalt idiot siste tiden, men er ikke lett. For når sant skal sies så tenker jeg på han altfor mye. Er også sykt nysgjerrig da han har et vanvittig langt stell. Akkurat det irriterer meg grønn at jeg er så opphengt i. Faen ta meg selv.... Nei. Tror jeg må kaste telefon noen uker. Anonymous poster hash: 5a28d...b80 Du må kutte all kontakt med ham, slett nr hans! Når du drikker så mister du hemningene dine og da har du plutselig gjort noe du aldri kan omgjøre. Har du først ligget med ham, så kan du aldri ta det tilbake. Du har allerede gått for langt med ham, men så lenge du greide å stoppe det før det gikk videre så kan det aksepteres. Går du videre nå så er det både planlagt og veloverveid. Du må gjøre mer enn å prøve å skjerpe deg. Etter en øl eller to i kveld eller neste gang du skal ut, så har du vært utro hvis du ikke kutter all kontakt og kontaktinfo. Du sier du ønsker å bli gammel med mannen din... du blir ikke det om du er utro med en valp. Anonymous poster hash: d7260...ac4
Helene Harepus Skrevet 4. mars 2015 #12 Skrevet 4. mars 2015 Men hvorfor er det en selvfølge at han kjører deg hjem hvis du "tar en øl" med venninner? Er han sønnen til en av de, eller? Nei det er han ikke. Det er ingen selvfølge, men vet han ville gjort det. Min lille unnskyldning for at han skal hente meg og kjøre meg hjem bare. Men jeg kjenner pappaen hans, så vi lo litt av det. Han bor hjemme og mente pappaen kom til å få sjokk om han så meg komme ut fra rommet. Det ville aldri hent. Anonymous poster hash: 5a28d...b80 Da skjønner jeg.. Men er ellers enig med de andre, ikke sett familien din på spill for noe som du (slik jeg forstår det) kun anser som fling.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #13 Skrevet 4. mars 2015 Du vet du leker med ilden!! Og den leken vil ende med at du brenner deg, kraftig!! Du risikerer mann & barn for et billig knull med en guttevalp... Du vet bedre, håper jeg!? Send ham en mld der du sier at du ønsker ham alt godt, men nå kutter du ALL kontakt, og ber ham respektere d!! Umiddelbart etterpå (ja, FØR han rekker å svare!!) så blokkerer du tlf.nr hans, samt sletter d fra tlf din! D samme gjør du med event. sms & mms. Du sletter også fra FB, SnapChat, Instagram, etc Jo før, jo heller! Helst igår!! Lykke til! Anonymous poster hash: 8ba74...abc
umuligejulie Skrevet 4. mars 2015 #14 Skrevet 4. mars 2015 Men hvorfor er det en selvfølge at han kjører deg hjem hvis du "tar en øl" med venninner? Er han sønnen til en av de, eller? Nei det er han ikke. Det er ingen selvfølge, men vet han ville gjort det. Min lille unnskyldning for at han skal hente meg og kjøre meg hjem bare. Men jeg kjenner pappaen hans, så vi lo litt av det. Han bor hjemme og mente pappaen kom til å få sjokk om han så meg komme ut fra rommet. Det ville aldri hent. Anonymous poster hash: 5a28d...b80 Fra rommet? Bor han hjemme hos foreldrene sine?? Dette lukter katastrofe lang vei! Dont do it! Du kommer til å angre. Kanskje ikke akkurat nå, men på sikt.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #15 Skrevet 4. mars 2015 Hvordan vet du hva slags utstyr han har...??? Anonymous poster hash: de1e5...ea5
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #16 Skrevet 4. mars 2015 Hvordan vet du hva slags utstyr han har...??? Anonymous poster hash: de1e5...ea5
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #17 Skrevet 4. mars 2015 Du er på viddene, hi. Du er allerede utro, på sett og vis. Det skinner veldig gjennom hvordan du tilrettelegger for at dere skal få møtes alene osv. Tenker du på mannen din, som du "ønsker å bli gammel sammen med"? Tenker du på barna dine, der du risikerer alt sammen med denne boytoyen? Hva når han skryter til kompisene sine om at han har ei milf på gang? Hva når mannen din får vite hvordan du holder på? Anonymous poster hash: 0d2f2...bc0
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #18 Skrevet 4. mars 2015 HI. Jeg vet jeg er en MILF. Det sa han allerede første kvelden. Jeg har prøvd å nekte meg selv å svare, men er helt fjortis. Sitter som en liten unge og venter på svar fra han. Alt jeg gjør er nesten han som er motivator for nå om dagen. Skal ut på middag i dag med en venninnegjeng. Vil ta en øl da for da vet jeg han kjører meg hjem. Og da kan alt skje. Alt for mye av meg ønsker at det skal skje noe mere også. Sant og si så det eneste som stoppet meg sist var at jeg hadde hatt sex med mannen min samme dag. Kunne ikke la han "plaske i søla". Nå føler jeg meg skikkelig råtten her. Anonymous poster hash: 5a28d...b80 Kunne ikke la ham plaske i søla!?!! Så hensynet var til denne gutten, ikke til mannen din??? Du er på villspor!!!! Anonymous poster hash: 0d2f2...bc0
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #19 Skrevet 4. mars 2015 Herregud hvor mange horer det er rundt omkring. Du vil bli gammel sammen med din mann og far til dine barn, og samtidig planlegger å ligge med en guttunge som du allerede har hatt for mye kontakt med. Begynn å tenke med hjernen i stedet for musa!!! Håper forresten at mannen din finner ut av det som allerede har skjedd, forlater deg og finner noe mer modent og trofast. Anonymous poster hash: c7400...aba
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #20 Skrevet 4. mars 2015 Let it Go, let it goooooooo!! Anonymous poster hash: 63b63...796
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #21 Skrevet 4. mars 2015 Go for it Jeg har meg også med en ungfole. Herregud, bedre sex skal man lete lenge etter! Klemz fra mei Anonymous poster hash: 47287...386
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #22 Skrevet 4. mars 2015 Kjenner jeg blir sjokkert og irritert på deg på samme tid. At det går an! Jeg har vært i mannen din sine sko og det er helt jævlig skal du vite! Det er 2 år siden nå og det river i meg ennå at han kunne hore rundt med ei som knapt nok var myndig kun for sexen sin skyld! Spenninga og boosten av egoet var tydeligvis viktigere enn å være trofast mot partneren sin. Jeg gråter ofte ennå pga det. For du driter ikke bare ut deg selv, du driter ut mannen din også. Du forteller hele verden at han ikke er bra nok, viktig nok, tiltrekkende nok, spennende nok, ja.. rett og slett ikke nok for deg til å la være å sprike med beina. Håper han ikke finner det ut (fordi det dreper selvtilliten hans) men dumper deg av andre årsaker! Du fortjener ham ikke. Han fortjener bedre enn ei utro drittkjerring som deg! Anonymous poster hash: eca7e...29b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #23 Skrevet 4. mars 2015 Du driter deg ut! Hva tror du folk tenker (som for eksempel ungene dine) om du og mannen din hadde gjort det slutt fordi at du lot deg bruke av en eller annen kåt 19åring....?! Flaut å ødelegge alt pga en liten drittunge uten hår på brystet engang. Anonymous poster hash: 00eb4...f42
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #24 Skrevet 4. mars 2015 Enig med siste dama her. Skjerp deg kvinne! Du puler ikke en unggutt når du har familie hjemme..!! Anonymous poster hash: 684ce...161
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #25 Skrevet 4. mars 2015 Og er det vanskelig å holde beina samlet lar du vær og ta de ølla. Anonymous poster hash: 684ce...161
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå