Gå til innhold

beskytte barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 åringen er redd for kaptein sabeltann, ser på med storebror. Hun gråter ikke, men hun gjemmer seg og unnviker å se på hver gang han kommer på skjermen. Tydelig redd. La henne se eller skjerme henne? Kan slikt føre til mareritt?

Anonymous poster hash: 4e009...604

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at hun er bare 2 og såpass redd så er det egentlig for tidlig for henne, hun ser/prøver å se fordi storebror gjør det, men det virker som det skremmer mer enn det gleder. Ville nok gjort noe annet med henne mens han ser kaptein s inntil hun blir litt større.

Anonymous poster hash: f5925...721

Skrevet

Ja og ja. Skjerm ungen din.kaptein Sabeltsnn er for eldre unger.

Anonymous poster hash: 4d40c...df7

Skrevet

Takk for svar. Tenkte det samme, men ville høre da jeg har en tendens til å være litt vel hønemor.

Anonymous poster hash: 4e009...604

Skrevet

Sånn er sønnen min og å han var hysterisk redd for kaptein sabeltann hver natt i minst 2 uker!

Han våknet mange ganger hver natt  å var helt hysterisk å sa at kaptein sabeltann var i sengen hans.Jeg sier at han ikke er der men likevel ser du frykten i øynene hans å han roet seg ikke før han fikk ligge i min seng.

Han skreik også en del i søvne når han lå i min seng å hadde mareritt om han.

Her får han helt klart ikke se mer på den serien før han blir større!

Anonymous poster hash: 2f572...166
Skrevet

Da er det nok lurt å vente med å la henne se. Her elsker to-åringen kpt Sabeltann og var på showet i sommer. Storebror derimot hadde nok syntes det var for skummelt når han var to.

Anonymous poster hash: 18f8f...38d

Skrevet

Hun er bare to år, og da har man lov til å syntes at sabeltannfilmene er skumle! Ville ikke presset henne, men latt hun slippe å se på det. Det kan føre til mareritt. Klart man skal beskytte barnet sitt fra noe slikt. Jeg er for at man skal presse de, men det finnes grenser og det finner ting som er unødvendige å presse på.

Anonymous poster hash: c19a1...e77
Skrevet

Tv og film for så små unger bør begrenses, og det bør være programmer med like lite spenningsnivå som Drømmehagen og Teletubbyene...

Anonymous poster hash: 8ad01...83d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...