Gå til innhold

Hvorfor lukter røykere så ekkelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener selvsagt ikke røyklukten, den er ganske åpenbar. Men jeg har kjent hos veldig mange at det ligger en annen lukt "under" røyklukten, en søtlig, stikkende kroppslukt. Dette er mennesker som jeg vet er renslige. Andre som har kjent dette?

Anonymous poster hash: e2e8a...440
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det virker nesten som om nikotinen/tjæren tyter ut gjennom huden :/ Vet ikke hva grunnen er, men har ikke kjent samme lukt hos snusere.

Anonymous poster hash: 54a3f...5b2

Skrevet

Røyk inneholder jo mange forskjellige stoffer. Disse stoffene utsondes gjennom huden. Er jo samme i hus eller biler som det røykes i. Lukta setter seg overalt og er umulig å fjerne! Har hatt samme bil i 6 år nå, tidligere eier røykte i bilen og jeg kjenner enda en spesiell lukt. Ikke direkte røyklukt, men ekkel..

Er selv x-røyker og det er jeg veldig glad for når jeg kjenner hvordan røykerne lukter!😷

Anonymous poster hash: 65832...052

Skrevet

Ja, og det er røyk det lukter. Gammel røyk.

Anonymous poster hash: 6d9fa...d39

Skrevet

Jeg røyker og lukter ikke.

Anonymous poster hash: 0e7eb...f82

Skrevet

Mange røykere som tror de ikke lukter, men der tar dere feil gitt ;)

Skrevet

Ja, DET gjør dere. Disse personene jeg skriver om er helt sikkert ikke klar over at de lukter. Særlig den ene er veldig opptatt av hygiene, og legger ikke fingrene imellom om hvordan hun synes andre lukter. Men den spisse, søtlige stanken fra henne trenger gjennom parfyme og alt. Og den er utrolig ekkel, ville faktisk foretrukket svettelukt. Minner rett og slett litt om lukten av råtnende kjøtt.

HI

Anonymous poster hash: e2e8a...440

Skrevet

Men det er jo også forskjell på røykere og hvordan de lukter. Jeg har en veldig godt utviklet luktesans, og jeg har en venninne som røyker, som ikke lukter... Jeg kan brekke meg sv å møte andre røykere, men henne kjenner jeg det ikke på i det hele tatt...

Anonymous poster hash: e9485...5bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...