Gå til innhold

Okeeei, dette er vel over middels spesielt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden dreiv jeg å rota med en fyr (vi var da i begynnelsen av 20-årene), men det ble aldri noe seriøst mellom oss. I ettertid har vi holdt kontakten innimellom, men ikke noe store greier. Vi har også møttes noen ganger i ettertid på fest eller tilfeldigvis på matbutikker ol. og slått av en prat. 
Dette er en veldig koselig fyr, men ikke en jeg ringer å spørr om jeg kan komme på besøk til.

I sommer skal han gifte seg, og vet dere, idag fikk jeg innbydelse i posten :o

Sitter her og er ganske så sjokkert, er ikke det meget spesielt å be "eksen" i bryllup? 
Vet virkelig ikke hva jeg skal tenke eller gjøre. Dette virket litt sært :P 

Anonymous poster hash: 4c723...b57
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er veldig sært. Ville i alle fall ikke ha gått uten å være sikker på at det var greit for bruden. Selv ville jeg i alle fall ha følt meg utrolig dum i ettertid dersom det var noen blant gjestene som kjente mannen min mye mer intimt enn jeg visste om.

Anonymous poster hash: 92d5a...e19
Skrevet

Tror jeg hadde droppet og dratt... :sjokkert:

Anonymous poster hash: 5d88e...005
Skrevet

Snålt...

Har han lite venner/liten familie??

Tviler på jeg hadde gått! Med mindre andre venner av meg skulle, og d således kunne blitt gøy ;)

Anonymous poster hash: 37bea...091

Skrevet

Jeg blir til å takke nei, klarer ikke å forestille meg hvor kleint dette isåfall kommer til å bli :P Jeg kjenner absolutt ingen, bortsett fra brudgommen.

Nei, han har en enorm familie. 7 søsken og en drøss med søskenbarn osv. Tror dette kommer til å bli et stort bryllup, hvis han skal invitere alle eksene i tillegg ;) hehe

Hi

Anonymous poster hash: 4c723...b57
Skrevet

Det var veldig spesielt ja. Mye mulig du betyr mer for han enn du tror?

Anonymous poster hash: 12b55...a1a
Skrevet

Tror ikke jeg hadde gått. *Grøss*

Anonymous poster hash: ca3cc...cf0
Skrevet

At dere har rota for mange herrens år siden, synes jeg ikke har noe å si. Men når dere ikke engang er omgangsvenner blir det MEGET spesielt. Man ber ikke folk man bare småprater med fra tid til annen..

Forloveren min er x av mannen og vi hadde flere xer i vårt bryllup. Men det er da venner, som vi omgås ofte.

Anonymous poster hash: bf5bf...853

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...