Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Kanskje dårlig tittel, men skal prøve å forklare ... Er 29 år, fødte mitt andre barn for 1 mnd siden ... Har etter fødsel vært veldig plaget med barseltårer, nedstemthet og tidvis angstfølelse... Føler meg plutselig så gammel, nesten for gammel til å få nummer tre om noen år (da har jeg passert 30), og får tanker om at mitt liv snart er slutt... Vet godt at "30 er ingen alder", men føler meg plutselig så veeeldig dødelig, at tida løper fra meg ... Håper noen forstår hva jeg mener... Noen lignende erfaringer, eller noen som har noen kommentarer? Anonymous poster hash: 8d0e5...575
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Jeg forstår deg. Jeg har fått første barnet da jeg var 29år. Plutselig følte jeg at alt ble satt på hodet,livet ble forandret og jeg ble redd mange ting som jeg før ikke tenkte på i det hele tatt. Men livet blir bra igjen,skal du se. Hormoner går ut,rutiner blir innført,snart kommer våren og du vil se lysere på livet. Nå er jeg snart 35 år og det er slett ikke så verst. Av og til lengter jeg til ville fester fra 20åra men vet ikke hvor lenge jeg ville holdt ut. Anonymous poster hash: ca735...f28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå