cecilies mamma Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Jeg mener man er frarådet å ta dette som gravid, mannen lurte på hvorfor men det husket jeg så klart ikke. . Noen som kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Fordi man som gravid på grunn av hormoner reagerer annerledes på sol, og kan få permanente pigmentforandringer i huden.Det gjelder egentlig naturlig sol også. Anonymous poster hash: e423a...f47
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Pigmentflekker som aldri forsvinner, særlig utsatt er en i ansiktet. Forøvrig er solarium galskap, det er faktisk forbudt i flere stater i Australia. Det øker kreftfaren markant. Anonymous poster hash: b99d2...7eb
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Så klart du kan ta sol når du er gravid. Men selvfølgelig alt med måte. Anonymous poster hash: 5d311...a17
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Så klart du kan ta sol når du er gravid. Men selvfølgelig alt med måte. Anonymous poster hash: 5d311...a17 Selvsagt, hvis det er greit med store pigmentflekker midt i ansiktet så kjør på. Anonymous poster hash: b99d2...7eb
cecilies mamma Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2015 Hjertelig takk 😊 Vi bor langt nord og utsettes minimalt for sol mesteparten av året. Bruker unne meg noen få turer hver vår, da huden min nesten er jennomsiktig.. Regelmessig bruk tar jeg avstand fra!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Pigmentflekker som aldri forsvinner, særlig utsatt er en i ansiktet. Forøvrig er solarium galskap, det er faktisk forbudt i flere stater i Australia. Det øker kreftfaren markant. Anonymous poster hash: b99d2...7eb En kan la være å sole ansiktet i solarium. Anonymous poster hash: b8d1e...74a
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #8 Skrevet 4. mars 2015 Grunnen til at gravide advares mot solarium er faren for overoppvarming!! Bruk max vifte!! Pigmentforandringer kan hende alle gravide, også i vanlig sollys, eller ikke! Dette er veldig individuelt. Har fire barn og har aldri sett en pigmentflekk! Forøvrig kommer pigmentflekker gradvis, så ser man antydning, så er d bare å sunblocke! Anonymous poster hash: 35b7b...5ac
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #9 Skrevet 4. mars 2015 Grunnen til at gravide advares mot solarium er faren for overoppvarming!! Bruk max vifte!! Pigmentforandringer kan hende alle gravide, også i vanlig sollys, eller ikke! Dette er veldig individuelt. Har fire barn og har aldri sett en pigmentflekk! Forøvrig kommer pigmentflekker gradvis, så ser man antydning, så er d bare å sunblocke! Anonymous poster hash: 35b7b...5ac Pigmentflekker kommer ikke gradivs i solarium, de dukker plutselig opp og vil alltid komme tilbake ved soleksopnering (det er nok å være ute utendørs) resten av livet. Anonymous poster hash: b99d2...7eb
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #10 Skrevet 4. mars 2015 Jeg har både lest og fått bekreftet av helsepersonell at man kan bli så overopphetet at fostervannet kan begynne å koke, uten at man merker det, og fra dagen jeg ble fortalt dette har jeg ikke turt å ta sol under graviditeten. Anonymous poster hash: 3d774...ecb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå