Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Er det gode muligheter for å få jobb der? 😊 Anonymous poster hash: 83d94...9bd
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Aldri hørt om, hvor er det? Anonymous poster hash: 076e5...fc7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Var der i fjor, fikk jobb 2 uker senere hos en av de firmaene som hadde stand der Etter 6 år som arb.ledig, har jeg endelig en jobb Men to venninner sitter enda arb.ledig etter den messa, nav hjelper deg et skritt på veien, det er du selv som må gjøre jobben der inne og komme deg "innenfor", du må forberede deg til messen, gjøre deg selv "atraktiv", lære å selge deg selv rett og slett Anonymous poster hash: 54b20...8cd
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Var der i fjor, fikk jobb 2 uker senere hos en av de firmaene som hadde stand der Etter 6 år som arb.ledig, har jeg endelig en jobb Men to venninner sitter enda arb.ledig etter den messa, nav hjelper deg et skritt på veien, det er du selv som må gjøre jobben der inne og komme deg "innenfor", du må forberede deg til messen, gjøre deg selv "atraktiv", lære å selge deg selv rett og slett Anonymous poster hash: 54b20...8cd Så flott for deg 😊 Jeg har ikke utdanning og er litt sjenert så de ligger vel dårlig an for meg da 😕 Mange om beinet for tiå.. Hi Anonymous poster hash: 83d94...9bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå