Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Er det muighet å trekke den tilbake etter den er sendt via WebCruiter?H*****! Er det mulig å være så distre? Anonymous poster hash: 5cf4d...99c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Glemte så si at dette var DRØMMEJOBBEN!!! Hi Anonymous poster hash: 5cf4d...99c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Heller skrive inn da at den ble sendt med en feiltakelse?- om det er mulig. Bare for å være på den sikre siden! Anonymous poster hash: 113f1...dd1
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Heller skrive inn da at den ble sendt med en feiltakelse?- om det er mulig. Bare for å være på den sikre siden! Anonymous poster hash: 113f1...dd1 Vet ikke hvordan jeg får gjort det heller Liker ikke all denne teknologien, og at alt må foregå på nett!!! Likte mye bedre de gode gamle brevene jeg HI Anonymous poster hash: 5cf4d...99c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Står det oppgitt en kontaktperson i stillingsannonsen? I så fall kan du ringe vedkommende og forklare at søknaden som ble sendt var feil, og høre om du f.eks kan møte opp personlig med den riktige søknaden. Er dette drømmejobben _kan_ det være en gyllen mulighet til å stikke deg ut i mengden, og til å få et personlig møte med de som jobber med ansettelse. Jeg ville i alle fall ha prøvd meg på den muligheten. Alle kan gjøre feil, men ved å ta direkte kontakt viser du evne og vilje til å gjøre opp for deg og vise at du ikke er redd for å innrømme en glipp og samtidig legge deg i selen for at det skal gå i orden til slutt. Anonymous poster hash: fdbdf...a0c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Heller skrive inn da at den ble sendt med en feiltakelse?- om det er mulig. Bare for å være på den sikre siden! Anonymous poster hash: 113f1...dd1 Vet ikke hvordan jeg får gjort det heller Liker ikke all denne teknologien, og at alt må foregå på nett!!! Likte mye bedre de gode gamle brevene jeg HI Anonymous poster hash: 5cf4d...99c Står det noe om direkte kontaktperson og nr inn til bedrift/arbeidssted?? Mail evt?? Huff, misunner ikke situasjonen din o.O Er sååååå eeeeniiiig!! Datatull alt sammen! Anonymous poster hash: 113f1...dd1
MerraSomGår Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Det er ingen krise! Ring til personen som er oppgitt som kontaktperson, si at søknaden som ble lagt inn var feil og spør hvordan du på best mulig måte sender den riktig. Ikke få panikk, det har ingen ting å si for å få jobben i seg selv. Jeg lover deg, dette skjer hele tiden!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #8 Skrevet 4. mars 2015 Takk for tips, får prøve å ringe dem… Hi Anonymous poster hash: 5cf4d...99c
Modesty Blaise. Skrevet 4. mars 2015 #9 Skrevet 4. mars 2015 Du skal kunne logge deg på og endre søknaden. Jeg ville også gitt beskjed, men det er ikke noe problem å fikse det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå