Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Og hengt det opp i stuen? http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/72871/72871,1286640406,5/stock-photo-concept-image-for-miracle-of-birth-nude-months-pregnant-woman-with-pink-angel-wings-studio-shot-62637010.jpg Anonymous poster hash: 4785d...57d
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Hehehehe... Regner ikke med at folk som tar slike bilder henger dem i stuen, til nød på soverommet? Jeg har et gravidbilde av meg selv i singlet og hipster, men det er ikke hengt opp noe sted nei, det ligger i skuffen sammen med de andre bildene som jeg vil ta vare på men ikke henge opp eller ha i albumet. Anonymous poster hash: c506e...10c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Har ei veninne som har tatt et slikt bilde Skal sies at hun var 17 år da hun ble gravid, men vet ikke om det har med alderen eller om hun ville gjort det den dag idag. Hun har det opphengt på soverommet til barnet...Selv var jeg til fotograf under alle tre graviditetene, men har ingen bilder på veggene. De har jeg lagt i babyalbumene til hvert av barna. Der har jeg på meg svart bukse og svart singlett, men har ett par bilder hvor singletten er brettet litt opp. Kunne ikke tenkt meg nakenbilder eller truse og bh. Hadde også ett par bilder med en søt bluse Anonymous poster hash: 29212...f53
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Nja. Uten den rosa greia (vinger??) kunne jeg nok ha tatt et liknende bilde, men det ville ikke havnet på veggen, det ville vært et privat minne om en spesiell tid. Anonymous poster hash: 47dc7...cbc
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Nei, hadde jeg tatt et sånt bilde hadde jeg lagt det ut på nettet slik at så mange som mulig kunne se det😨 Anonymous poster hash: 9b339...ca7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Nei, ingen hvalrossbilder av meg. Anonymous poster hash: 60ee1...bba
amandine Skrevet 4. mars 2015 #8 Skrevet 4. mars 2015 Har ei veninne som har tatt et slikt bilde Skal sies at hun var 17 år da hun ble gravid, men vet ikke om det har med alderen eller om hun ville gjort det den dag idag. Hun har det opphengt på soverommet til barnet... Selv var jeg til fotograf under alle tre graviditetene, men har ingen bilder på veggene. De har jeg lagt i babyalbumene til hvert av barna. Der har jeg på meg svart bukse og svart singlett, men har ett par bilder hvor singletten er brettet litt opp. Kunne ikke tenkt meg nakenbilder eller truse og bh. Hadde også ett par bilder med en søt bluse Anonymous poster hash: 29212...f53 Say what?? Nakenbilde med englevinger på barnerommet??
sug lut Skrevet 4. mars 2015 #9 Skrevet 4. mars 2015 Jeg synes familiebilder på veggene er kjipt uansett, og dette er jo bare skrekkelig.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #10 Skrevet 4. mars 2015 Jeg tok noen lignende med førstemann, men uten vingene. Fine minner å ha, men de ligger altså i en boks oppå klesskapet. Henger ikke akkurat på veggen. Anonymous poster hash: 02081...af0
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #11 Skrevet 4. mars 2015 Grusomt harry.. Gravid tykk dame på veggen, nei det ville jeg ikke hatt av meg selv! Anonymous poster hash: cff22...8bf
Mamma_til_2 Skrevet 4. mars 2015 #12 Skrevet 4. mars 2015 Vi tok mange bilder av med med og uten klær ( helt uten vinger) når jeg gikk med 1.mann tok de i sort hvitt, har de lagret på en hard disc ( de kommer ikke opp på noen vegg)
klishe89 Skrevet 4. mars 2015 #13 Skrevet 4. mars 2015 Hva er greia med naken/nestennakenbilder som gravid? Er så mange som legger ut på facebook... Er jo helt absurd at det liksom er greit med nakenbilder bare fordi man har en baby i magen.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #14 Skrevet 4. mars 2015 Ei venninne i begynnelsen av 30-årene gjorde det. Delte bildene på facebook. Hun fødte for ikke så lenge siden og sendte meg et takk-for-gaven-kort med både hun, mannen og babyen nakne på, men det var ikke så mye kropp på bildet så de var kanskje ikke helt nakne. Ikke min greie men andre får gjøre det om de vil Anonymous poster hash: f934a...06e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #15 Skrevet 4. mars 2015 Nei. Nakne gravidbilder er helt ufattelig kleint og harry. Skriker lav sosial status. Anonymous poster hash: 76ea2...b46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå