Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Nå spør jeg dumt, men jeg har lyst til å prøve sengetøy fra Ebay. da blir pakka rimeligvis større enn postkassa, men det blir ikke ekstra kostnader ved å kjøpe større ting der? Betaler kun for varen og eventuell frakt, og kun det? Har brent meg på lignende før, ikke Ebay, men da kom det et krav fra tollen på 2000,- og det vil jeg ikke ha😝 Anonymous poster hash: c8982...eed
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Pass på at d du kjøper, INKLUSIV frakt!, er under 350 kr, så går d helt fint!! Str har ingenting å si! Mange eBay-selgere sender rekommandert, så da må man på posten å hente uansett D du skal passe på er at selgeren har gode score, minst 98-99% Anonymous poster hash: b5603...4d4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Pass på at d du kjøper, INKLUSIV frakt!, er under 350 kr, så går d helt fint!! Str har ingenting å si! Mange eBay-selgere sender rekommandert, så da må man på posten å hente uansett D du skal passe på er at selgeren har gode score, minst 98-99% Anonymous poster hash: b5603...4d4 Åja, tusen takk for svar😊 nå blir det shopping 😂😳 Anonymous poster hash: c8982...eed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå