Gå til innhold

Gis bort på facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jevnlig noen på disse sidene, som ber om å få klær og utstyr til sine barn. Og de fleste får jo en god del.

Men jeg har nå gått inn på profilen til disse, og der ser man helt nylige reiser til syden, bilder fra flere kinoturer, lekelang, tivoli osv. Bilder av barna med hver sin macbook pc. Og da lurer jeg litt på, de som gir, er ikke de skeptiske, og ser på profilene deres, og tenker at behovet er nok ikke så stort.

En av disse spurte om å få låne hytte gratis i vinterferien, for de kom seg aldri på ferie. Hadde ikke vært på ferie på 4 år, så stakkars barna. Så går man inn og ser på bilder på profilen, der er det bilder fra mange ferier i syden, med barna, og sist tur var i august.

Må bare si at jeg er skeptisk til de som roper høyest om at de trenger hjelp, for jeg ser og at de som klager høyest, er de som er 3 ganger i Syden i året. Men så har ikke barna gummistøvler, og de har ikke mat, så barna må gå sultne.

Så det er sikkert greit å være litt skeptisk, og sjekke ut de man hjelper litt. Selvfølgelig er det noen som virkelig trenger hjelp og. Men det er nok en del som ser på det som en fin mulighet til å få gratis ting, så kan de bruke pengene på mer morsomme ting.

Anonymous poster hash: 412df...5cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!

Det ser man her inne og, folk syter ser til en haug med julegaver og nå kommer snart tiggingen til ferie.

Anonymous poster hash: 67245...502

Skrevet

Jeg gir bort ting på nettet, både på face og på finn. Jeg driver ikke og sjekker folks økonomi og behov - de som vil ha det får det. 

Anonymous poster hash: da70b...527

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...