Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Har tre barn, en på 3 år og to på 1,5. Er 40 år, og flere barn har vært helt uaktuelt. Har hatt sex 1 gang det siste halve året, da faren og jeg ikke helt har funnet hverandre igjen etter tvillingene. Alle barna er prøverør, så den ene gangen, hvor mannen så hopper av i svingen har da gjort meg gravid. Må være omkring 10 uker på vei.. Hva gjør jeg nå? Har hverken lyst, overskudd, plass eller økonomi til flere barn, er helt utslitt etter at tvillingene kom, og nå dette.. Men så kjenner jeg jo på følelsen av at det ligger et lite hjemmelaget vidunder der inne.. What to do? Anonymous poster hash: 65531...430
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Behold. Du klarer det 😃 Anonymous poster hash: 7c404...dc2
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Behold. Du klarer det 😃 Anonymous poster hash: 7c404...dc2 Åhh, men jeg vet virkelig ikke om jeg klarer det. Føler meg rett og slett for gammel .. Anonymous poster hash: 65531...430
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Behold. Du klarer det 😃 Anonymous poster hash: 7c404...dc2 Åhh, men jeg vet virkelig ikke om jeg klarer det. Føler meg rett og slett for gammel .. Anonymous poster hash: 65531...430 Hvis du tenker slik så er tvillingene ganske Små, de er Vel Rett over to når barnet kommer. Du vil uansett ha små barn... Det Er Ikke som om det kommer en attpåklatt nå... Barna dine Er store ganske på likt . Så for gammel bør Du ikke føle deg. Men at det blir travelt er jo ingen tvil. Er du 100% sikker støtter jeg deg i abort, mEn jeg føler fra innlegget ditt at du er usikker - da er det jo fælt å angre i etterkant... Når Barnet kommer MÅ du bare klare det. Utrolig hva vi kan få til om vi må... Anonymous poster hash: 7c404...dc2
Mamma_til_2 Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Snakk med mannen din slik at dere kan finne ut av det sammen.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Snakk med mannen din slik at dere kan finne ut av det sammen. Støtter denne. Synes ikke dere skal beholde hvis dere tror det blir for tøft. Barna dere har nå har mer behov for forledre som holder sammen enn et søsken til. Anonymous poster hash: d4a27...4f3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Behold. Du klarer det 😃 Anonymous poster hash: 7c404...dc2 Åhh, men jeg vet virkelig ikke om jeg klarer det. Føler meg rett og slett for gammel .. Anonymous poster hash: 65531...430 Hvis du tenker slik så er tvillingene ganske Små, de er Vel Rett over to når barnet kommer. Du vil uansett ha små barn... Det Er Ikke som om det kommer en attpåklatt nå... Barna dine Er store ganske på likt . Så for gammel bør Du ikke føle deg. Men at det blir travelt er jo ingen tvil. Er du 100% sikker støtter jeg deg i abort, mEn jeg føler fra innlegget ditt at du er usikker - da er det jo fælt å angre i etterkant... Når Barnet kommer MÅ du bare klare det. Utrolig hva vi kan få til om vi må... Anonymous poster hash: 7c404...dc2 <3 takk for svar. Ja, jeg er usikker.. Anonymous poster hash: 65531...430
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #8 Skrevet 4. mars 2015 Snakk med mannen din slik at dere kan finne ut av det sammen. Ja.. Han vet det ikke enda.. Jeg har ikke hatt mistanke egentlig, men det gikk plutselig opp for meg at jeg ikke har hatt mensen på lenge, og har også vært litt kvalm om morgenen, så jeh kjøpte test i går, og testet i morges etter at mannen var gått på jobb. Kan ikke ringe ham å fortelle det, må ta der i kveld. Anonymous poster hash: 65531...430
amandine Skrevet 4. mars 2015 #9 Skrevet 4. mars 2015 Vet du, hvis du har mulighet hadde jeg i dine sko tatt fri og dratt og snakket med ham nå. Det er dag, det er lyst, det er lenge til kveld og sengetid, og ikke minst så er kanskje de andre barna i bhg noen timer til så dere rekker å tenke og roe dere ned sammen. Dette er en stor og alvorlig (ikke negativt, altså)hendelse i familien og det er klart at dere må snakke om det i ro. Lykke til, uansett hva du gjør!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #10 Skrevet 4. mars 2015 Vet du, hvis du har mulighet hadde jeg i dine sko tatt fri og dratt og snakket med ham nå. Det er dag, det er lyst, det er lenge til kveld og sengetid, og ikke minst så er kanskje de andre barna i bhg noen timer til så dere rekker å tenke og roe dere ned sammen. Dette er en stor og alvorlig (ikke negativt, altså)hendelse i familien og det er klart at dere må snakke om det i ro. Lykke til, uansett hva du gjør![/quote Ja, det er nok riktig . Kanskje ta ham med på lunsj da. Takk <3 Anonymous poster hash: 65531...430
amandine Skrevet 4. mars 2015 #11 Skrevet 4. mars 2015 Håper du har fått pratet med ham og at dere har det bra!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #12 Skrevet 4. mars 2015 Håper du har fått pratet med ham og at dere har det bra! Ja, vi har det ok. Han vil under ingen omstendigheter beholde, men jeg vet ikke helt om jeg er avklart.. Anonymous poster hash: 65531...430
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #13 Skrevet 4. mars 2015 Jeg er like gammel som deg, har tvillinger og et eldre barn. Hadde aldri klart et barn til, er utslitt nok som det er. Men alle er forskjellige, lykke til med valget. Anonymous poster hash: 6c74c...197
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #14 Skrevet 4. mars 2015 Jeg opplevde noe i litt samme duren. Hadde tre ganske tette, men ikke så dette som deg da, har ikke tvillinger. Mannen og jeg var nede i en bølgedal, og minsten hadde langvarig kolikk (6 mnd). Var helt utslitt og ble også gravid selv om det ikke burde ha vært mulig (bruke prevensjon og alt). Jeg gråt bøtter og spann, bannet og var helt i fra meg. Forskjellen var at mannen min var positiv i den forstand at han mente vi ville takle det. Jeg for min del hellet mer mot å ta abort. Etter en ukes tid ble vi enige om å beholde, men jeg gledet meg ikke før langt over halvveis ut i svangerskapet. Da babyen ble født, viste det seg at dette ble det mest krevende av våre barn. Jeg angrer jo selvsagt ikke på at jeg har fått barnet som jeg nå elsker like høyt som de andre og ikke ser for meg et liv uten, men samtidig ødela det meg/oss nesten helt å få dette barnet. Derfor vil jeg faktisk råde deg til å ta abort. Jeg er yngre enn deg og hadde en støttende man, og likevel ble det nesten for mye. Tenkt deg veldig, veldig nøye om. Det å ha fire barn er mer travelt og dyrere enn å ha tre barn, det er ikke sånn at man knapt merker ett til når først har tre små fra før av. I hvert fall opplevde ikke jeg det slik. Anonymous poster hash: 5eda2...5bc
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #15 Skrevet 4. mars 2015 Jeg blei selv gravid når minste var 2 mnd gammel. Jeg tok abort med tanke på de barna jeg allerede hadde satt til verden. Klem til deg! Anonymous poster hash: 213f4...680
amandine Skrevet 4. mars 2015 #16 Skrevet 4. mars 2015 Håper du har fått pratet med ham og at dere har det bra!Ja, vi har det ok. Han vil under ingen omstendigheter beholde, men jeg vet ikke helt om jeg er avklart.. Anonymous poster hash: 65531...430 Da sender jeg en klem, ønsker deg god kveld og natt og håper at du kommer frem til en løsning du kan leve med. Å skulle bli gravid er min store skrekk, vi kan ikke ha flere barn men jeg hadde som deg blitt stående i en forferdelig følelsesmessig skvis
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #17 Skrevet 4. mars 2015 Takk for mange innspill og svar. To av barna våre er ekstra krevende fra før, eldste og ene tvillingen. Minste gutten har enda ikke sovet en hel natt, og er svært urolig og er veldig sensitiv. Eldste er høysensitiv og sliter både sosialt og med hverdagen generelt, så jeg heller nå faktisk også mot å bruke kreftene på de barna jeg har. Må tenke er par dager til, og kjenne litt på følelsen. Skulle ønske jeg ikke var så langt på vei, føler jo at det er et lite menneske allerede 😥 Mannen mener vi ikke er i stand til å takke dette, så egentlig har jeg vel ikke noe valg.. Anonymous poster hash: 65531...430
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #18 Skrevet 4. mars 2015 Jeg er like gammel som deg, har tvillinger og et eldre barn. Hadde aldri klart et barn til, er utslitt nok som det er. Men alle er forskjellige, lykke til med valget. Anonymous poster hash: 6c74c...197 Takk <3 klem til deg Anonymous poster hash: 65531...430
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #19 Skrevet 4. mars 2015 Jeg opplevde noe i litt samme duren. Hadde tre ganske tette, men ikke så dette som deg da, har ikke tvillinger. Mannen og jeg var nede i en bølgedal, og minsten hadde langvarig kolikk (6 mnd). Var helt utslitt og ble også gravid selv om det ikke burde ha vært mulig (bruke prevensjon og alt). Jeg gråt bøtter og spann, bannet og var helt i fra meg. Forskjellen var at mannen min var positiv i den forstand at han mente vi ville takle det. Jeg for min del hellet mer mot å ta abort. Etter en ukes tid ble vi enige om å beholde, men jeg gledet meg ikke før langt over halvveis ut i svangerskapet. Da babyen ble født, viste det seg at dette ble det mest krevende av våre barn. Jeg angrer jo selvsagt ikke på at jeg har fått barnet som jeg nå elsker like høyt som de andre og ikke ser for meg et liv uten, men samtidig ødela det meg/oss nesten helt å få dette barnet. Derfor vil jeg faktisk råde deg til å ta abort. Jeg er yngre enn deg og hadde en støttende man, og likevel ble det nesten for mye. Tenkt deg veldig, veldig nøye om. Det å ha fire barn er mer travelt og dyrere enn å ha tre barn, det er ikke sånn at man knapt merker ett til når først har tre små fra før av. I hvert fall opplevde ikke jeg det slik. Anonymous poster hash: 5eda2...5bc Takk for innspill. Tar det til etterretning. Anonymous poster hash: 65531...430
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå