Gå til innhold

aldri trillet med baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en vanskelig babytid, og når babyen sov så ville jeg sove. Ville ikke trille tur for å få baby til å sove, for da var sjansen for søvn før meg borte. .

Noen flere?

Anonymous poster hash: 43a53...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har omvendt problem, jeg klarer ikke sove på dagtid.

Uansett hvor vanskelig ting har vært, uansett hvor lite søvn det har blitt på natten i periode, uansett hvor sliten og tappet for krefter jeg har vært, så har jeg aldri sovet på dagen...

Anonymous poster hash: 3f0ae...3ab
Skrevet

Haha huff den tiden vil jeg helst glemme. Trille"turene" gikk mest ut på desperat trilling frem og tilbake utenfor her, nettopp for at jeg skulle kunne legge meg i det øyeblikket babyen sovnet... noe som ikke skjedde så ofte.

Anonymous poster hash: 8e674...9c8
Skrevet

Kjenner meg igjen i tankegangen. I starten følte jeg trilleturer var litt "bortkastet" fordi jeg da gikk glipp av mulighet til å sove selv. Men tvang meg ut på turer allikevel for å gi oss begge frisk luft.

Anonymous poster hash: 040a9...55a

Skrevet

Jeg sov da de sov, og trillet da de var våkne med alle tre barna mine;)

Anonymous poster hash: 58e71...ddb

Skrevet

Første gang hadde jeg en tålmodig og soveglad liten jente, som trivdes like godt sovende som våken i vogna si. Da ble det mange koselige trilleturer og mye frisk luft og mosjon på mor. Lillesøster derimot, hatet vogn av hele sitt hjerte så da ble det hyl fra ende til annen. Hun ville bare sove klistret til kroppen min i bæresjal, så da travet jeg rundt da, til alle døgnets tider og liten mulighet for avslapning på dagtid noen gang😕 Håper nummer 3 blir mer lik førstemann for å si det sånn!!

Anonymous poster hash: 3f69a...6b5

Skrevet

Første gang hadde jeg en tålmodig og soveglad liten jente, som trivdes like godt sovende som våken i vogna si. Da ble det mange koselige trilleturer og mye frisk luft og mosjon på mor. Lillesøster derimot, hatet vogn av hele sitt hjerte så da ble det hyl fra ende til annen. Hun ville bare sove klistret til kroppen min i bæresjal, så da travet jeg rundt da, til alle døgnets tider og liten mulighet for avslapning på dagtid noen gang Håper nummer 3 blir mer lik førstemann for å si det sånn!!

Anonymous poster hash: 3f69a...6b5

Modig av deg å få en til, det tør ikke jeg!

Anonymous poster hash: 8e674...9c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...