Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Ja, og jeg hadde nok blitt "løs" andre veien og.. kvalmt. Det sies at snørr også skal være bra å få i seg, men jeg spiser det ikke for det altså Anonymous poster hash: 1d40e...dd2
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Ja, og jeg hadde nok blitt "løs" andre veien og.. kvalmt. Det sies at snørr også skal være bra å få i seg, men jeg spiser det ikke for det altså Anonymous poster hash: 1d40e...dd2 Hva gjør man ikke for kjærligheten? Anonymous poster hash: 784e0...bb6
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Jeg får sure oppstøt og halsbrann fra hel.... når jeg svelger sæd. Det har jeg sluttet fullstendig med å gjøre. Kan fint tro at noen blir løse i magen av det. Anonymous poster hash: c9754...e57
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Noen som får løs mage av å svelge sperm? Eller er det bare tilfeldigheter? Kan det være at han har drukket melk? 😂 Anonymous poster hash: 784e0...bb6
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Jeg tror det er et tegn på at du ikke skal gjøre det. Anonymous poster hash: 1b029...e96
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Jeg får litt løs mage når han kommer inni meg bak der. Og sperm sies jo å være supert for å sette i gang en fødsel om man er moden. Så det er sikkert noen stoffer i sæden som gjør at kroppen reagerer. Anonymous poster hash: ddc94...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå