Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært syk i 3 omganger de siste 2 ukene har nå fått feber igjen(39,5), ta kontakt m lege i dag?

Det som bekymrer meg mest er allmenntilstanden, han er ganske slapp som ikke er vanlig. Ellers så synes jeg han drikker godt.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 4e8bd...da1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bedre å bare ringe legekontoret å høre om de vil ha han inn...

Anonymous poster hash: a8cc4...a8b

Skrevet

Har vært syk i 3 omganger de siste 2 ukene har nå fått feber igjen(39,5), ta kontakt m lege i dag?

Det som bekymrer meg mest er allmenntilstanden, han er ganske slapp som ikke er vanlig. Ellers så synes jeg han drikker godt.

Hva tenker dere?

Har vi samme 3 åring?

Her er det akkurat likt. Han hoster veldig nye da så idag skal jeg ta han til legen for han har vært av og på syk i 2 uker og det er lenge for han å være og han vil bare sove noe som ikke er vanlig for han.

Anonymous poster hash: 067d8...bdd

Skrevet

Min hoster også en del, en litt stygg hoste, og har fått en del kommentarer på det.

Høres ut som vi har samme tre-åring :) storesøster må til lege i dag så da tar jeg m meg minstemann også;)

Skrevet

Tok 3-åringen m til legen.. Ørebetennelse. Hadde virkelig ingen mistanke selv om jeg har 2 ørebarn fra før😳

Selv legen trodde ikke det. Måtte "tvinge"' han til å sjekke gutten ordentlig . Fikk antibiotika siden det har holdt på i 2 uker.

Skrevet

Tok 3-åringen m til legen.. Ørebetennelse. Hadde virkelig ingen mistanke selv om jeg har 2 ørebarn fra før😳

Selv legen trodde ikke det. Måtte "tvinge"' han til å sjekke gutten ordentlig . Fikk antibiotika siden det har holdt på i 2 uker.

Huff da stakkar.

Var og hos legen min har virusinfeksjon som han trodde var influensa som kan vare 3-5 uker...jippi..

Anonymous poster hash: 067d8...bdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...