Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Har vært syk i 3 omganger de siste 2 ukene har nå fått feber igjen(39,5), ta kontakt m lege i dag? Det som bekymrer meg mest er allmenntilstanden, han er ganske slapp som ikke er vanlig. Ellers så synes jeg han drikker godt. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 4e8bd...da1
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Er det ikke bedre å bare ringe legekontoret å høre om de vil ha han inn... Anonymous poster hash: a8cc4...a8b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Har vært syk i 3 omganger de siste 2 ukene har nå fått feber igjen(39,5), ta kontakt m lege i dag? Det som bekymrer meg mest er allmenntilstanden, han er ganske slapp som ikke er vanlig. Ellers så synes jeg han drikker godt. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 4e8bd...da1 Har vi samme 3 åring? Her er det akkurat likt. Han hoster veldig nye da så idag skal jeg ta han til legen for han har vært av og på syk i 2 uker og det er lenge for han å være og han vil bare sove noe som ikke er vanlig for han. Anonymous poster hash: 067d8...bdd
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Min hoster også en del, en litt stygg hoste, og har fått en del kommentarer på det. Høres ut som vi har samme tre-åring storesøster må til lege i dag så da tar jeg m meg minstemann også Anonymous poster hash: 4e8bd...da1
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Tok 3-åringen m til legen.. Ørebetennelse. Hadde virkelig ingen mistanke selv om jeg har 2 ørebarn fra før😳 Selv legen trodde ikke det. Måtte "tvinge"' han til å sjekke gutten ordentlig . Fikk antibiotika siden det har holdt på i 2 uker. Anonymous poster hash: 4e8bd...da1
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Tok 3-åringen m til legen.. Ørebetennelse. Hadde virkelig ingen mistanke selv om jeg har 2 ørebarn fra før😳 Selv legen trodde ikke det. Måtte "tvinge"' han til å sjekke gutten ordentlig . Fikk antibiotika siden det har holdt på i 2 uker. Anonymous poster hash: 4e8bd...da1 Huff da stakkar. Var og hos legen min har virusinfeksjon som han trodde var influensa som kan vare 3-5 uker...jippi.. Anonymous poster hash: 067d8...bdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå