Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Du fikk posetiv test? Hadde du en magefølelse, drøm eller sterke symptomer på at du bare VISSTE noe var på gang? Anonymous poster hash: 04d35...f2c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Jeg hadde en magefølelse, men turde ikke håpe på noen graviditet.. Med andremann så hadde jeg ingen magefølelse, drøm eller symptomer.. Det var mer "ops, 2mnd siden mensen, det var litt merkelig".. Anonymous poster hash: 21f11...78d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Hehe nei jeg var ganske sikker på at jeg ikke var gravid. Testet bare for sikkerhets skyld. Anonymous poster hash: 2f74a...67d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Uten tvil! Kjente den særegne kvalmen en uke etter el akkurat som ved tidligere graviditeter. Hadde prøvd i 2 år og kjent etter hver eneste pp, men kvalmen dukket ikke opp før jeg faktisk var gravid. Anonymous poster hash: 6725b...923
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 (endret) Jeg var rimelig sikker på at jeg ikke var det, etter 6 år med prøving så slo ikke tanken meg engang. Så det kom som et slag midt i trynet. Hehe Endret 3. mars 2015 av Bellak★
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #6 Skrevet 3. mars 2015 hadde kastet opp i flere uker så var ganske sikker. begge 2 ble possitive måtte ta en digital & en vanlig før jeg våget å juble litt Anonymous poster hash: 0034a...24a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #7 Skrevet 3. mars 2015 Nope. 4 år med prøving og rimelig sikker på at vi ikke skulle få barn. Fant ut av det ved en ren tilfeldighet når jeg var 9 uker på vei. Anonymous poster hash: 1e635...892
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #8 Skrevet 3. mars 2015 Nei. Alle de gangene jeg var "sikker" på at nå var jeg gravid så var jeg det ikke. Den gangen jeg hadde "gitt opp" og absolutt ikke lenger trodde at det i det hele tatt var mulig for meg å bli gravid, og tok en test bare for å få det bekreftet for meg selv, så var jeg jammen gravid! Anonymous poster hash: 8facc...7fa
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #9 Skrevet 3. mars 2015 Ja. De første to testene (clearblue) var negative og jeg visste det var feil. Tok en rfsutest senere samme dag og den var tydelig positiv. Jenta ligger og sover på fanget mitt nå. Anonymous poster hash: 4a3df...d41
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #10 Skrevet 3. mars 2015 Ingen som tror på meg, men jeg har i alle mine tre svangerskap kjent det på kroppen bare noen få dager etter befruktning. Intense kvalmebyger som kom like fort som de gikk igjen, ømhet nede i livmor-område, stikninger i eggstokk og mer raping/ luft i magen. Så når jeg har fått positiv test 2 uker senere har det vært lite overrraskende, men en desto hyggeligere bekreftelse på at jeg heller ikke denne gangen var blitt innbilsk eller gal, bare veldig gravid Anonymous poster hash: dc422...f2a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #11 Skrevet 3. mars 2015 Hadde ingen symptomer. Våknet en lørdags morgen og bare måtte teste. Høres sikkert rart ut, men jeg drømte jeg holdt en baby i et blått teppe og når jeg våknet på morgenen fikk jeg en følelse av at jeg bare måtte sjekke. Pga lange,ustabile sykluser hadde jeg heller ikke anelse om hvor jeg var i syklusen... Synes selv det er litt morro at jeg hadde den drømmen + det var en gutt. Samme skjedde med neste svangerskap:) Drømte rett før positiv test at bestefar holdt min baby som hadde rosa klær på seg. Nr 2 var ei jente:) Jeg følte meg aldri sikker på at jeg var gravid før positiv test. Var heller aldri plaget av kvalme i noen av mine svangerskap:) Anonymous poster hash: 33099...147
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #12 Skrevet 3. mars 2015 Ja, puppene mine viste meg helt klart at jeg var gravid et par dager før jeg tok testen. Testet 4+3. Merket det på puppene i uke 4+0. Anonymous poster hash: 9abce...2ca
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #13 Skrevet 4. mars 2015 Hadde ingen symptomer. Våknet en lørdags morgen og bare måtte teste. Høres sikkert rart ut, men jeg drømte jeg holdt en baby i et blått teppe og når jeg våknet på morgenen fikk jeg en følelse av at jeg bare måtte sjekke. Pga lange,ustabile sykluser hadde jeg heller ikke anelse om hvor jeg var i syklusen... Synes selv det er litt morro at jeg hadde den drømmen + det var en gutt. Samme skjedde med neste svangerskap:) Drømte rett før positiv test at bestefar holdt min baby som hadde rosa klær på seg. Nr 2 var ei jente:) Jeg følte meg aldri sikker på at jeg var gravid før positiv test. Var heller aldri plaget av kvalme i noen av mine svangerskap:)Anonymous poster hash: 33099...147 Underbevistheten er en underlig sak. Jeg hadde det litt på samme måte, hadde ingen grunn til å tro at jeg var gravid etter 4 år uten prevensjon og uregelmessig mens helt siden puberteten (har hatt mens bare på ferie helt til jeg fikk barn). Dessuten pendlet jeg til utlandet for jobben akkurat, virket veldig usannsynlig å treffe riktig akkurat uken jeg var hjemme. Jeg skulle på bryllup i en vingård i Frankrike og av en eller annen grunn fikk jeg for meg at jeg burde ta en graviditetstest. Ble helt sjokkert over det positive resultatet. Legebesøk bekreftet tilstanden, enkel matematikk (og ultralyd) viste at jeg var 9 uker på vei. Ingen symptomer utenom at jeg var veldig trøtt (men jeg jobbet tross alt 12 timer/dagen) og at kaffe smakte høgg. Jeg lurer litt på hvor lenge det kunne gått uten at jeg merket det om jeg ikke hadde tatt testen. Magen ble ikke synlig før nærmere 7,5-8 mndr, kanskje jeg kunne blitt en av disse kvinnene som blir innlagt på sykehus med intense magesmerter og kommer ut med en baby? Anonymous poster hash: 1e635...892
Kanutten83 Skrevet 4. mars 2015 #14 Skrevet 4. mars 2015 Med nr 1 var jeg sikker på at jeg ikke var gravid pga blødning da ikm kom, men den var ikke helt som normalt og testet for sikkerhetsskyld pga trekking av tenner. Positiv test i uke 4+4 gjorde at tannlegerimen måtte avlyses Med nr 2 viste jeg at jeg var blitt gravid og fikk positiv test allerde 3+3, testet pga nysgjerrighet og fordi kvalmen måtte jo bare skyldes graviditet Nr 3 kom som en overraskelse så der var det ingenting som sa meg at jeg var gravid før testen lyste positiv 4+2
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #16 Skrevet 4. mars 2015 Fant det tilfeldigvis ut på sykehuset da jeg var innlagt. Frem til da så hadde jeg hatt symptomer, men siden vi ikke prøvde den mnd og symptomene var noe helt annet enn forventet så tenkte jeg ikke over det. Uka før ikm så frøys jeg veldig og var utrolig tørst. Da jeg var innlagt tok jeg ukritisk medisiner for jeg var helt sikker på at jeg ikke var gravid. Morgenen etter jeg ble lagt inn så fikk jeg en innskytelse rett før jeg skulle ta medisin på morgenen om at de burde ta en test, så jeg ba de om det og glemte hele greia helt til en sykepleier kom glisende inn på rommet og viste meg lappen der det sto HCG Positiv Da var det fortsatt 4 dager igjen til ikm, så fikk jo vite det ganske tidlig. Ble knalldårlig to dager etterpå og vært helt på felgen siden, så hadde nok skjønt fort at jeg var gravid. Anonymous poster hash: 2ae4f...3d8
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #17 Skrevet 4. mars 2015 Ja, men jeg testet ikke i hytt og pine. Jeg testet da mistanken ble for sterk. Med Nr 1 var jeg 8 uker på vei da jeg fikk bekreftet av gynekolog at jeg var gravid og med nr 2 var jeg bare 6 uker på vei da jeg var hos gynekolog. Anonymous poster hash: aac04...b7a
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #18 Skrevet 4. mars 2015 Ja jeg var relativ sikker på at det hadde klaffet den mnd jeg ble gravid, så da testen ble positiv var jeg ikke kjempe overrasket men veldig veldig glad da Jeg merket til og med når egget festet seg, jeg stod (ironisk nok) og lagde boller da jeg kjente et godt stikk i siden 6 dpo Anonymous poster hash: aa82e...39e
Gjest flykræsj Skrevet 4. mars 2015 #19 Skrevet 4. mars 2015 Jeg var "sikker" hver gang før IKM. Hadde masse "symptomer" og greier, så kom mensen dagen etter😜 For å si det slik, da jeg først ble gravid, hadde jeg nøyaktig samme symptomer som dem jeg har før jeg får mensen. Så sikker var jeg ikke før det sto Gravid på CB.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #20 Skrevet 4. mars 2015 Jeg var det. Menslignende murring i mange dager uten at mensen kom, og vanligvis kjenner jeg ikke noe før en dag før eller samme dag mensen kommer.Ble gravid i 4. p.p. og dette var den eneste perioden jeg følte jeg var gravid. Anonymous poster hash: 40f70...51a
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #21 Skrevet 4. mars 2015 Ja jeg bare visste det. Ikke opplevd lignende 😃 Anonymous poster hash: 2ea68...dfc
Mikako Skrevet 4. mars 2015 #22 Skrevet 4. mars 2015 Eg trudde eg var gravid alle prøveperioder før denne. Denne gongen var eg SIKKER på at eg ikkje var gravid. Alt indikerte at mensen var rett rundt hjørnet. Men neidå, det vart visst positiv test i staden. Trudde ikkje heilt på den første svake positive testen, men forsto alvoret då eg fekk sterkare positiv test dagen etterpå :-)
me_87 Skrevet 4. mars 2015 #23 Skrevet 4. mars 2015 Magefølese og mange symtomer Var 99 % på at jeg var gravid før jeg tok testen.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #24 Skrevet 4. mars 2015 Jeg fikk menssmerter uka før IKM, og var helt sikker på at det ikke hadde klaffet, var kjempesur. Så skulle jeg bort på fest, og bestemte meg derfor for å teste morgenen på IKM bare for å være sikker. Da jeg våknet den morgenen, kjentes det ut som at puppene mine var helt oppi haka, og da jeg tisset på testen og ventet på resultatet, visste jeg det. Det var en helt spesiell følelse... Anonymous poster hash: 24349...e43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå