Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Gått på lavkarbo i 4uker. Sprakk i dag og fråtset i sjokolade. Føler meg dritt nå... Anonymous poster hash: e3441...bf7
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Null problem! Mange tar en oppkarbing i ny og ne, og går likevel ned i vekt. Jeg tipper at du går ned mer etter dette, fordi kroppen får litt sjokk. Anonymous poster hash: c8f2c...b1e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Hva så?! Det er ikke verdens undergang.. Du har ikke plutselig lagt på deg 10kg av noen sjokoladebiter, og den ødela heller ikke lavkarboen.. I morgen er en ny dag, og ny dag med lavkarbo! Det som er farlig er om du lar den denne fråtsingen bli en unnskyldning for å ikke fortsette på lavkarboen og trening de neste dagene.. Anonymous poster hash: 959b5...938
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Krysser fingrene for at du har rett 😁😁😁😁😁😁😁😁 Anonymous poster hash: e3441...bf7
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 NO problemo Amigo Bare det ikke blir en vane. Anonymous poster hash: f5b92...7d4
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #6 Skrevet 3. mars 2015 Skal rett på lavkarbo igjen imorgen!! Er bare irritert på meg selv for hadde en dato å forholde meg til. Skulle gå helt og holdent på lavkarbo til jeg reiser på tur i april. For så å ha pause på turen. Må bare ikke la dette ødelegge motivasjonen nå. Liten viljestyrke.. Jada😕😕 Hi Anonymous poster hash: e3441...bf7
Modesty Blaise. Skrevet 3. mars 2015 #7 Skrevet 3. mars 2015 Det går så bra. Bare stryk det ut av hodet og start på nytt i morgen. Etter 4 år på lavkarbo så kan jeg love deg at det ikke har noe betydning. Litt ekstra vann i kroppen som blir borte på noen dager 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå