Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Jeg har en som gjør stikk motsatt av hva jeg sier og har et par gr tatt hun hardt i armen for at hun skal slutte. Blir så utrolig sliten av den oppførselen og vet ikke hva jeg sksl gjøre. Tålmodigheten min tar helt slutt og jeg får dårlig samvittighet etterpå. Anonymous poster hash: e5b18...267
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Det har hendt at jeg har tatt rundt armene på et av barna og løftet det vekk/ satt det i et hjørne. De blir av og til helt rabiate når de krangler, og da må jeg rett og slett skille de fra hverandre... Anonymous poster hash: 0260d...0c0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Ikke annet enn at det har forekommet for å hindre dem i å falle eller løpe ut i veien. Opplever du at du oppnår noe med det? Anonymous poster hash: 2695e...8db
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Om situasjonen krever det kan jeg ta så hardt som det trengs for å holde ungen fast. Om han da gjør motstand og trekker i motsatt retning (f.eks. ut mot bilveien hvor det kommer biler susende i full fart), så kan det bli vondt. Anonymous poster hash: ccc1a...450
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #6 Skrevet 3. mars 2015 Ikke annet enn at det har forekommet for å hindre dem i å falle eller løpe ut i veien. Opplever du at du oppnår noe med det? Anonymous poster hash: 2695e...8db Ja jeg gjør faktisk det,noen ganger er det eneste som får hun til å slutte. Anonymous poster hash: e5b18...267
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #7 Skrevet 3. mars 2015 Ja. Men sjelden vert nødvendig med mine egne. Har derimot jobbet med utagerende skolebarn............. Anonymous poster hash: a6023...f94
Skylander Skrevet 3. mars 2015 #8 Skrevet 3. mars 2015 Aldri, synes ikke det er rette måten å behandle et barn på. Men har måtte holdt han fast noen ganger for å hindre at han skader seg selv eller andre.
Skylander Skrevet 3. mars 2015 #9 Skrevet 3. mars 2015 Ja. Men sjelden vert nødvendig med mine egne. Har derimot jobbet med utagerende skolebarn............. Anonymous poster hash: a6023...f94 Tar du andres barn hardt i armen? Håper du ikke jobber med min gutt!!!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #11 Skrevet 3. mars 2015 Tar i armen kun for å avverge noe / dra barnet med meg. Tar de aldri hardt i armen for å straffe de. Anonymous poster hash: 50658...ddd
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #12 Skrevet 3. mars 2015 Ja. Når tålmodigheten går tom! Anonymous poster hash: 9906a...2c8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #13 Skrevet 3. mars 2015 Aldri gjort i form av straff på noen måter. Kun om hun løper ut i veien, nekter å komme så jeg må dra henne med meg med en viss styrke, hindre henne i å falle etc... Anonymous poster hash: c8726...b0c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #14 Skrevet 3. mars 2015 Å gjøre det for å unngå f.eks. en ulykke er greit. Men å gjøre det ellers er ikke greit! Det er mange som hvert år må på legevakten fordi barna har fått skulderen ut av ledd fordi foreldre har tatt dem "litt hardt" i armen for å få dem til å høre eller bli med i riktig retning. Små skuldre tåler ikke mye! Forbausende lite som skal til! Hvis en skulder først har kommet ut av ledd en gang er det mye større risiko for at den skal komme ut av ledd igjen, og det er risiko for varig skade hver gang, samt større risiko for skulderslitasje i yngre alder og andre skader/plager i skulderen. ALTFOR mange som her har skrevet at de tar barna sine hardt i armen! Skjerp dere!!! Anonymous poster hash: 6e28f...b5a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #15 Skrevet 3. mars 2015 Ja hvis han gjentatte ganger er stygg mot meg eller andre så gjør jeg det ja. Anonymous poster hash: d0315...242
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #16 Skrevet 3. mars 2015 Ikke annet enn at det har forekommet for å hindre dem i å falle eller løpe ut i veien. Opplever du at du oppnår noe med det? Anonymous poster hash: 2695e...8db Ja jeg gjør faktisk det,noen ganger er det eneste som får hun til å slutte. Anonymous poster hash: e5b18...267 Det er både lite hensiktsmessig, skadelig og ulovlig, liksom. Jeg anbefaler deg å revurdere praksisen. Anonymous poster hash: 2695e...8db
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #17 Skrevet 3. mars 2015 Jeg har en som gjør stikk motsatt av hva jeg sier og har et par gr tatt hun hardt i armen for at hun skal slutte. Blir så utrolig sliten av den oppførselen og vet ikke hva jeg sksl gjøre. Tålmodigheten min tar helt slutt og jeg får dårlig samvittighet etterpå. Anonymous poster hash: e5b18...267 Kun hvis de finner på å løpe fra meg der det kan være farlig! Å gjøre det pp den måten du gjør det på er jo bare maktmisbruk! Anonymous poster hash: 474f2...a07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå