Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Emmaljunga, som lager sååå mange forskjellige vogner og understell. Man må bestille, de sender heller ikke. Hvorfor kan man da ikke få bestille akkurat de delene man vil når det passer sammen?! Haha bare litt irritert fordi jeg føler jeg har funnet drømmevogna, men jeg får ikke sette den sammen selv fordi den selges ikke sånn. Men alle delene går sammen. Anonymous poster hash: 6c54f...c3a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Kan du ikke kjøpe delene separat, da? Anonymous poster hash: 5037e...15a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Er du sikkert på dette? Hvilke deler er det snakk om da? Anonymous poster hash: 1c5c4...a27
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 De i butikkene jeg har vært i kontakt med sier at det ikke går. Min drømmevogn er duo s air understellet med city cross supremebag og city cross sportsvogn. Så blir det til air understellet da, men med fire faste hjul. Vi vil ha svart understell i en farge vi hadde sett oss ut på vogna, men det svarte understellet går bare til en type farge på sportsdelen. Selv om alt er city cross! Syns de gjør det vanskelig jeg. Anonymous poster hash: 6c54f...c3a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #6 Skrevet 3. mars 2015 Når vi kikket på emmaljunga vogn så sa hun i butikken at vi kunnet velge helt fritt mellom understell og bag. Vi måtte bare ta det vi likte best. Anonymous poster hash: 91447...e5d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #7 Skrevet 3. mars 2015 Hvor lenge siden er det da? For jeg sendte Mail til en annen butikk, spurte om jeg kunne få bestille duo s air understellet med citybagen, men det kunne jeg dessverre ikke. Takk for svarene! Anonymous poster hash: 6c54f...c3a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #8 Skrevet 3. mars 2015 Hmm..det var vell rundt april i fjor, så snart 1 år siden da Anonymous poster hash: 91447...e5d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #9 Skrevet 3. mars 2015 Kan jeg spør hvilken butikk dere var i kontakt med da? Takk! Anonymous poster hash: 6c54f...c3a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #10 Skrevet 3. mars 2015 Kan jeg spør hvilken butikk dere var i kontakt med da? Takk! Anonymous poster hash: 6c54f...c3a Bebito i Trondheim Anonymous poster hash: 91447...e5d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #11 Skrevet 3. mars 2015 Ja de ligger vel bare i Trondheim de, såvidt jeg kunne se på nettsiden. Emmaljunga sender de sikkert ikke. Hvertfall ingen andre som gjør det. Vi bor i Oslo.. Har spurt de som selger emmaljunga i Sverige også.. Rart hvis bare noen forhandlere kan gjøre det.. :-/ Anonymous poster hash: 6c54f...c3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå