Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Jeg pleier ikke sjekke denne, men gått en del til gyn i det siste, og hvis jeg er gravid så er det tidlig ( før ikm) , men han kunne si at den var veldig hard og hadde nærmest "snudd seg" slik at åpningen var mer vendt vekk, enn hva den pleier! Før kan man nå hullet med en gang men nå var den snudd vekk. Kan dette være et tegn?!? Anonymous poster hash: 7aef5...f53
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 ja, det kan være et tegn. Døra er stengt for å forberede hulen til ny huleboer Anonymous poster hash: 6c059...e05
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Leser jo rundt, men er så mye forskjellig. Den her er sldri snudd bakover på den måten. Den virket mindre, hardere og han var noe usikker på om det var en plugg eller bare hullet som var slik....( Sorry detaljer....) ikke ikm før lørdag, så en test nå er ganske bortkastet Anonymous poster hash: 7aef5...f53
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Da venter du til søndag Jeg hadde IKM nå søndag, test slår ikke ut, men livmortapp og kroppen skriker gravid. Stresser ikke, jeg pleier vanligvis å få positiv test uke 6-8.. Litt rar sånn.. Anonymous poster hash: 6c059...e05
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Da venter du til søndag Jeg hadde IKM nå søndag, test slår ikke ut, men livmortapp og kroppen skriker gravid. Stresser ikke, jeg pleier vanligvis å få positiv test uke 6-8.. Litt rar sånn.. Anonymous poster hash: 6c059...e05 lykke til! du er flink til å være rolig! Skulle ønske jeg hadde et snev av det samme! mens MURRING, ikke smerter.. Noe stikkinger, tidvis kvalm. Mye svimmel(?) og hittil høy temp enda Anonymous poster hash: 7aef5...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå