Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Noen som har erfaring med akupunktur under prøvetiden? Hvordan ble syklusen deres? Kom el tidligere enn normalt? Anonymous poster hash: 2fb28...b2c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Jeg gjorde det en periode med prøverørsmetoden. Ble gravid! Etter 14 år med prøving og to assisterte forsøk bak meg. Om det gjorde utslaget vil man aldri vite... Anonymous poster hash: d594d...a5a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Jeg gjorde det en periode med prøverørsmetoden. Ble gravid! Etter 14 år med prøving og to assisterte forsøk bak meg. Om det gjorde utslaget vil man aldri vite... Anonymous poster hash: d594d...a5a Så spennende. Vurderer sterkt å prøve det etter over et års prøving, og to pergokurer som ikke har resultert i graviditet. Anonymous poster hash: 2fb28...b2c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Ja det er jo verd å prøve;) gikk jo bra med meg. Han satt nåler i magen og ellers i kroppen. Gikk noen ganger før innsett og noen ganger etterpå😊. Aldri gått til akupunktør før. Ble anbefalt en her i Trondheim. Lykke til og håper spiren sitter snart:)👍🍀 Anonymous poster hash: d594d...a5a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Har prøvd akupunktur både i forbindelse med prøving på egen hånd og ifm IVF. Ingen merkbar effekt og ble ikke gravid, men mange tusen kroner fattigere... Har senere fått to barn med IVF uten akupunktur :-) Anonymous poster hash: 6a7b7...f13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå